Bra, roliga leksaker?

doglover

Trådstartare
För väldigt små barn?
Min son är 2 månader.
Det enda jag kan hitta till honom är skallror.
Han har ett babygym han använder ibland och en babysitter (kick & play) från fisher price som han tycker är skoj för den vibrerar och spelar musik.
Men det bör ju finnas en massa annat väl för att roa bebis lite?
 
Sv: Bra, roliga leksaker?

Jag beställde ett babypaket från Go´boken, och däri fanns bland annat tygböcker, med väldigt tydliga bilder med ordentliga kontraster. Min lilla kille tycker väldigt mycket om att ligga och titta på dem!
 
Sv: Bra, roliga leksaker?

Som sagt bilder med tydliga kontraster och skarpa färger: Rött, svart, vitt.
Sedan tager man vad man haver: Visp, sked, kastrull osv i all oändlighet. När en sak är färdigundersökt är det i allmänhet inte så intressant längre. Då är det ju bra att inte behöva betala dyra pengar för den där grejen som är rolig i en dag.. Däremot brukar det vara bra att gömma undan de leksaker som är färdiglekta. Efter ett tag är de roliga igen. Just det, saker med seglar på brukar vara roliga.
 
Sv: Bra, roliga leksaker?

min son gillar inte att vara stilla särskilt mycket så det är lite svårt att få honom att tycka om babygymmet.
han gillar när det blinkar och vibrerar, så jag försöker hitta leksaker som blinkar och låter
 

Liknande trådar

Övr. Barn ...så skulle jag inte låta barnet använda skärmar förrän det kunde läsa. I verkligheten var hon tre veckor gammal första gången vi...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 968
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 683
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 534
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 790
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp