Bra& prisvärda boots

Sv: Bra& prisvärda boots

Ojsan kanske inte skrev meningen fullt ut.
Men menade vikt boots alltså..:) Har funderat på ett par magic boots från top rieder.

Ojsan kanske inte skrev meningen fullt ut.
Men menade vikt boots alltså..:) Har funderat på ett par magic boots från top rieder.

Jag har ett par magic boots från Top Reiter och de är superbraa!!!
Köp dem!

G-boots i så fall, eftersom dom är gjorda av något liknande plastmaterial som inte slits lika bra som läder och att man kan byta ut remmarna när dom blivit slitna. Något dyra men man tjänar på det i längden :idea:

Jag är väl en av de få som faktiskt säger NEJ till G-bootsen.
I tanken är de ju jättefina, men på hästen stannade de inte.

Haha va? Vad har du för konstig häst, Carla? ;)
Mina sitter som berget och jag rekommenderar dem VARMT :bow:

Jag hade problem med alla ballboots jag testade, tills jag köpte Magicboots från Top Reiter. Dom är helt enkelt oslagbara:bow:

Ja, men.. Det är ju Fjalar! Inget sitter som det ska på den förbenade hästen. Allt är så... STORT på honom.

De enda som har suttit kvar hittils är Jacson-bootsen för en dryg 500:- Bra, tycker jag. Lite billigare för mig ;)

Palla köra med dubbelhäftad tejp VARJE gång man ska använda boots, vilket inte är ofta i mitt fall.
Då köper jag hellre Jacsons boots - som både är billigare och sitter fast utan tejp.

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
673
Senast: Marvin
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 362
Senast: MissFideli
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka