Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorrym kanske lite elakt, men känns det verkligen som det smartaste draget att köpa en så ung häst om du inte förstår Bojs kommentar?
I vilket fall som helst, jag hade aldrig köpt den hästen för det priset. 15 000, kanske 20 000 för att färgen är cool. Galoppen är flack och femgångsaktig, traven är inget särskilt. Den är söt, väldigt, väldigt söt, men inte perfekt byggd och som sagt inga rörelser som utmärker sig.
Jag köpte min vanligt bruna 2-åring med bra stam (e. Birkir ue. Aegir från Olstorp) och han är snygg, har bra resning och har 4 riktigt, riktigt bra gångarter (Han är ändå påläggskalv till Muninn som jag ridit två SM med, så jag hoppas på att han blir lika bra eller bättre) för 20 000 plus moms.
Kan vara en riktlinje för vad som är lagom pris.
Sedan får man ju såklart alltd betala lite extra för färg, men SÅ mycket extra skulle jag aldrig betala för ett par blåa ögon
jag har i vilket fall som helst inga pengar för den heller, undra mer om priset va bra/dåligt..