Bra ponnytävlingar?

ponnymuppen

Trådstartare
Hej! Behöver hjälp att hitta bra tävlingar och meetings, helst i närheten av Småland :) Regional och uppåt. Vilka är de bästa tävlingarna ni vart på?

Har ingen aning om hur det är med tävlingar där neråt tyvärr, men jag vet att jag ofta önskat att jag bott söder om stockholm eftersom det verkar finnas mycket fler bra meeting då. Så har inga konkreta tips, men är rätt säker på att det finns en hel del bra inom rimligt avstånd iallafall :)

Har ingen aning om hur det är med tävlingar där neråt tyvärr, men jag vet att jag ofta önskat att jag bott söder om stockholm eftersom det verkar finnas mycket fler bra meeting då. Så har inga konkreta tips, men är rätt säker på att det finns en hel del bra inom rimligt avstånd iallafall :)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: Ketrawzc
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 311
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Ramona
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka