Bra MVC i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bra MVC i Göteborg

Som jag fattat ska du gå ill den i vars stadsdel du tillhör. Jag går i centrum tex. Finns privata aternativ där jag antar att alla kan gå men vet inget om dem. När det gäller stadsdelarnas borde det nog inte skilja så mycket.

Sv: Bra MVC i Göteborg

Ring din vårdcentral, antingen har de mvc hos sig eller så hänvisar de till närmsta vårdcentral som har.

Jag låser tråden här, det är ju ingen diskussion utan en fråga som du hittar svar på i telefonkatalogen.

mandalaki/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
606
Senast: Mirre
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
213
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 505
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 495
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter