Bra kombi?

T

Threepwood

Någon som har någon erfarenhet av BMW 5-serie touring då främst E34 modellerna?

Och några andra tips på bra bilar att ha med sig vovven i, föredrar bakhjulsdrivet av flera anledningar.

Sv: Bra kombi?

Jag har haft en m5 e34 touring och jag var riktigt nöjd med den bilen :)

Lastutrymmet är okej, finns självfallet bilar som kan lasta betydligt mer. Men om det är lastutrymme och bakhjulsdrift du är ute efter så kan väl vissa volvomodeller även vara något för dig?

Hehe kan tänka mig det hade ju inte tackat nej till en m5, men som det är nu så lutar det åt en vanlig 525 faktiskt.

Sålänge hunden får plats och har det bekvämt så duger det för mig. Har en gammal volvo nu, men dom är tråkig och det är ju mycket småpill med dom även om det inte alltid är saker man måste göra.

Okej :)

Jag tror att en 525 skulle vara bra faktiskt, en relativt vanlig modell, bekväm och det brukar även finnas delar till dessa :)

Vad jag har uppfattat så är problem med bakvagnen ganska vanligt fel på dessa. Så när du provkör bilen känn då efter så att den inte gungar/svajjar när du svänger.

Det är väl det jag kommer på just nu.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 970
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 912
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka