Bra foder??

Sv: Bra foder??

Ja de e ju så tråkigt!!!:cry:
Har ingen aning vart man får tag på de men prova googla de eller nått så kanske du hittar nått...Kommer inte ihåg vem de va som skrev de här men kolla med henne om hon vet kanske?:confused:

Jo jag googlade det...... Fanns en återförsäljare här i trakten! Så får väl försöka få tag på honom! :D

Men det var rätt dyrt! Har man redan för många hästar så!
Men läste om det å det var bra att ge föl å unghästar oxå! Så man får väl prova :banana:

Å vi som funderar på att köpa ett fullblod till..... :(
Men den ska gå löp bara! Det första jag ska göra är å kolla hovar... :bump::bump:

Va bra!! ;)
Hoppas det funkar då...jag får väl kolla det med ifall han inte blir bättre-...men det verkar ju vara påväg åt rätt håll iaf!! Lycka till!!:)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
726
Senast: matson
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka