Bra Dressyr sadlar

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Ajja91

Skulle vilja ha hjälp/tips med bra Dressyrsadlar till lagom pris (under 7000:- helst).
Syntes som läder spelar ingen roll då jag bara ska träna dressyr på min ponny då jag annars tävlar innom western och tränar dressyren för att få upp smidigheten och muskelaturen för att kunna gå i form :)

Är mkt tacksam för svar.

Sv: Bra Dressyr sadlar

Utan tvekan Griffin! De sadlarna är verkligen prisvärda. Jag har själv haft tre stycken olika under årens lopp, och alla har varit lika bra.
Ligger bra på hästen, och man sitter bra i dem - hamnar enkelt i rätt sits.

Det blir nog svårt att hitta en ny kvalitetssadel i läder för under 7000 kronor, men möjligen kan du ha tur och få tag i en begagnad som passar din häst.

Immer

Sv: Bra Dressyr sadlar

Det finns massor med trådar om sadlar här inne, läs gärna gamla trådar - du kommer att hitta massor.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 537
Senast: Mia_R
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 545
Senast: Pyrran
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 269
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar