Bra Butik på Nätet för Hundleksaker?

L

lolo19

Vill hitta prisvärda hundleksaker, någon som vet en bra sida där man kan handla via nätet?
Dax för julkappar till min lilla tax=)
Alla tips tas tacksamt emot, jag hittar inget bra!

Tack på förhand! :bump:

Sv: Bra Butik på Nätet för Hundleksaker?

Bamses bollar har ganska mycket kul. Aktiveringsleksaker, lyxhalsband och massa annat. :)

Om du har senaste hundsport kan du kolla i den, där fanns massa julklappstips och adresser till butiker på nätet.

Sv: Bra Butik på Nätet för Hundleksaker?

Jag lånar tråden lite:

Är det nån som vet var man kan få tag på en Halti i ljusbrunt läder? Jag tänkte kolla på Hund2004 i helgen, men ifall jag inte hittar nåt där.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?