Bra bloggsida

Passion

Trådstartare
Jag startade en blogg för några dagar sen och har fått runt tusen besökare hittills. Nu har jag bloggo.nu och dom har en trafikgräns på 1000 träffar vilket verkar betyda att den inte kan visas för fler? Eller vad betyder det?
Tipsa mig om någon bra gratissida där jag får plats för fler besökare.
Andra bloggtips är också välkomna :)

Jag startade en blogg för några dagar sen och har fått runt tusen besökare hittills. Nu har jag bloggo.nu och dom har en trafikgräns på 1000 träffar vilket verkar betyda att den inte kan visas för fler? Eller vad betyder det?
Tipsa mig om någon bra gratissida där jag får plats för fler besökare.
Andra bloggtips är också välkomna :)

Jag har blogspot.se och har fått över 148.000 klick genom åren. Jag tycker sidan är bra, man kan också tjäna lite pengar på det, men jag får inte ihop mer än ca 30 kronor per månad... O_o
Men hur fick du så många besök så snabbt? Vad heter din blogg och vad handlar den om?

Påminner om att man inte får göra reklam för, tipsa om, promota eller länka till sin blogg.

//lizan, moderator

Skulle säga WP av den enkla anledningen att om du kommer upp i ett högt antal och vill köpa en egen domän så är det väldigt smidigt att installera och importera alla inlägg och bilder.

WP är dessutom ett av världens största cms och behöver du hjälp så finns det hur mycket instruktioner och personer som använder wp. Finns mängder med teman och bra plugin/applikationer för att skapa koppling till social media, statistikverktyg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 483
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka