Bra betesreducerare?

Det gick fort när jag inte stod och tittade... 😅
Så länge jag stod och tittade så var han lite dramaqueen och stod som att det absolut inte gick att äta men när jag gick in i stallet och ignorerade så började han käka direkt..😇
okej :). hur långt/kort gräs klarar han av å beta? :)

min ponny fick ha på sig sin thinline idag för första gången, 2 kortare stunder. men hon lyckades inte få till de😩 vet ibte om ja ska klippa ett större hål elr vänta ut å se om hon får till de.

min ponny fick ha på sig sin thinline idag för första gången, 2 kortare stunder. men hon lyckades inte få till de😩 vet ibte om ja ska klippa ett större hål elr vänta ut å se om hon får till de.
Det är lättare med kort gräs än långt men ge det bara tid och ha lite is i magen, dom lär sig.

Att äta med betesreduserare är en annan teknik, så för en del hästar tar det lite tid och andra löser det direkt.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 201
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
7 061
Senast: Lobelia
·
Foder & Strö Sökte bland trådarna och hittade bara bantningstrådar från 2014 så jag tänkte att det kanske var dags att starta en ny. För ett tag...
2
Svar
35
· Visningar
3 251
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar