Boxholms terrängbana

Sv: Boxholms terrängbana

Jag bodde en bit från Boxholm förut och deras terrängbana är UNDERBAR! Min absoluta favorit! Skitroliga hinder, varierad och rolig terräng, jättefint vattenhinder! De har på många hinder 2 likadana, ett i ca debutant-storlek och ett större. När jag bodde där så kostade det fjuttiga 50 kr/gång och kravet är att man är 2. Men det var ju några år sen, men då åkte jag och min mamma med varsin pålle och trände, man behövde alltså inte ha någon på marken :p Jag rekommenderar starkt att du åker dit!

ok det var ju bra att höra!! Jag bor också nära boxhols terrängbana!:smirk: Jag undraar om du har någon aning om höjden i cm? Jag har en intreserad mamma och en privat tränare så att man måste vara två är inga problem!! Det var ju kul att det var roliga hinder. Vet du något om den är öppen nu eller så? Kostar det att bara åka och titta? 50Fjuttiga kroner var ju skitbilligt!:):)

Vad roligt att Boxholms terrängbana kommer upp här!
Banan är i olika svårighetsgrad. I somras anordnades hunting på 70 och 90cm. Det finns även några hinder kvar på * nivå, även om de inte är så många som man kan önska. Det kostar 100 kronor per gång som betalas i postlåda på plats. Förhoppningsvis kommer det att anordnas tävling i sommar. Välkomna till Boxholm!

Vad roligt att Boxholms terrängbana kommer upp här!
Banan är i olika svårighetsgrad. I somras anordnades hunting på 70 och 90cm. Det finns även några hinder kvar på * nivå, även om de inte är så många som man kan önska. Det kostar 100 kronor per gång som betalas i postlåda på plats. Förhoppningsvis kommer det att anordnas tävling i sommar. Välkomna till Boxholm!

Åhhhh mitt favvoställe!:love: Please pliiiiiiise KAN ni inte arrangera FT igen?????:bow:

Hej det var ju kul att dety kom lite bilder därifrån också!! Har du mera bilder?

är den bra att träningshoppa på? T ex med en D-Ponny som är 148?

'kl'
Hade oxå en bild från boxholm. Dock väldigt suddig:angel:

TerrngBoxholm.jpg

Vad bra att det kommer in massor med bilder därifrån! Hoppas det kommer mera bilder! Har du hoppat banan med ponny?

Som jag tidigare svarat så finns det en 70-bana. Nu är även banan utbyggd med 2 nya gravar, en liten och en lite större.

Den är bra att träna på oavsätt nivå. Jag har gjort det med både b-ponny när jag var 11 och med storhäst för enstjänigt. Så åk dit.

ok då kan jag ju hoppa med en d ponny! jag är 11 så det ska nog gå!

Hej på er kan tala om att 2-3 aug
ponny deb. kat 1 och 2
lätt kat 1 och 2
90 100 häst.

med en mycket stor back up av oldQ, ska man säga. med tanke på brutna fingrar. Tack gammling:devil:

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 330
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: morgaine
·
Hundhälsa Hej, min tik har precis fått valpar och 3 av dom har sårskador på ryggen och det börjar ramla av och pälsen följer med, kommer det växa...
Svar
12
· Visningar
1 146
Senast: Ewv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Oklar sårskada?! Hjälp