wrangler
Trådstartare
Efter att ha lagt ut flera annonser som tagits bort direkt så ser jag att man numera inte får lägga ut en hemsidesadress. Detta är nytt antar jag eftersom det varit okej innan? Jag brukar läsa vad det är för regler som gäller, men man läser inte samma regler varje gång man går in på detta forum. Skriv gärna en blänkare, röd text eller vad som helst så man slipper skriva samma sak om och om igen och bli extremt irriterad!
För det första, är det väldigt komplicerat att meddela annonsören om att dennes annons blivit borttagen och varför???
Vad får man ha med för länkar? Får jag länka till ett youtubekonto med filmer, länka direkt till filmer, länka till ett pixboxalbum??? Om inte, varför? Det har inget med något företag att göra!
Finns det någon möjlighet att få tillbaka texten man har skrivit i en annons flera gånger om?
För det första, är det väldigt komplicerat att meddela annonsören om att dennes annons blivit borttagen och varför???
Vad får man ha med för länkar? Får jag länka till ett youtubekonto med filmer, länka direkt till filmer, länka till ett pixboxalbum??? Om inte, varför? Det har inget med något företag att göra!
Finns det någon möjlighet att få tillbaka texten man har skrivit i en annons flera gånger om?