bortplockad tråd?

Speciella_tina

Trådstartare
För man inte veta att ens tråd plockas bort och varför längre? Skrev en på ÄU tidigare idag där jag uppmanade folk att protestera om skämt om Bobbie som florerar på nätet.

Det kanske fanns en bra anledning till att den togs bort, men kan man inte få veta det i så fall, så slipper man leta efter den och vet vad som var fel och slipper göra om det igen?

/Tina

Sv: bortplockad tråd?

Speciella_tina skrev:
För man inte veta att ens tråd plockas bort och varför längre? Skrev en på ÄU tidigare idag där jag uppmanade folk att protestera om skämt om Bobbie som florerar på nätet.

Det kanske fanns en bra anledning till att den togs bort, men kan man inte få veta det i så fall, så slipper man leta efter den och vet vad som var fel och slipper göra om det igen?

/Tina

Du har svaret på din fråga i ditt eget inlägg.
Uppmaningar av olika slag ska inte florera på forumet.Dessutom så gällde det ett sjukt skämt från en annan site.Allt finns att läsa i forumreglerna: http://www.bukefalos.com/f/faq.php?faq=vb_faq

lillebill,moderator

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 976
Senast: manda
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 198
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA