Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köper alltid full till min häst som har ca 135 i storlek annars. Köpte ett skritt-täcke i strl 135 men det tycker jag inte räcker riktigt. Särskilt inte om man har en 17" sadel.
Jag har ett sånt till min häst och de är ganska små i storlekarna, tycker iaf jag. Nu har jag full till min eftersom det är en stor häst men det är på gränsen till för litet så frågan är om Cob räcker...??!!
Kropp & Själ Den kiropraktor jag gick till regelbundet i några år (tills han flyttade utomlands.. :cautious:) är både kiropraktor och fysioterapeut -...
Trädgård & Växter Jag vet ju inte alls hur det ser ut hos dig men dräneringen är ofta inte bara rör precis intill huset utan det kan vara ett större...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.