Border Collieägare

Kira

Trådstartare
Någon fler här på Buke som har BC e. Fleet?
P1040011.jpg
 
Sv: Border Collieägare

JÄTTESÖT!
Min hund blir 5 år den 12 januari och kommer från en uppfödare i Hultsfred. De är inte kullsyskon?
 
Sv: Border Collieägare

Åhh tyvär har ingen border collie men jag har en pudel.

Men jag hade bara en sån lust att svara.

GUD vilken söt hund :love: :p
 
Sv: Border Collieägare

VILKA LJUVLIGA VARELSER!!!!!
Ska du behålla båda?
Och snacka om charm på sch/bc!
 
Sv: Border Collieägare

"Valparna" skulle vara 6 år idag på sitt 7:e :cry:

Han till vänster försvann spårlöst för 4 år sedan och ingen vet vad som hände, den andra fick epilepsi pga en hästspark och fick avlivas under ett grand mal anfall......så det är en sorglig historia, men jag behöll båda två och dom blev 2 resp 2,5 år ( nu vet jag ju inte ens om den andra lever el är död) Pappan är han högst upp
 
Sv: Border Collieägare

Verkligen en sorglig historia. Men du har ju fina minnen i bilderna!
 
Sv: Border Collieägare

Jajamän, en liten brud på 1 år och 7 månader. Har tyvärr ingen bild uppladdad någonstans just nu.
 
Sv: Border Collieägare

min lilla dam är 1 år och 5 månader:love: . Hur gör man egentligen för att få in bilder:confused:
Vill så gärna visa upp min lilla darling
 
Sv: Border Collieägare

:o Oj, jag var visst för snabb igår. Såg nu att du frågar om någon mer har BC e: Fleet. Det har jag däremot inte.
 
Sv: Border Collieägare

Det finns nog massor med folk som har en BC efter Fleet, eftersom det finns ett stort flertal hanhundar i rasen, som heter just Fleet ;)
 
Sv: Border Collieägare

:smirk: = inte så trevlig smiley, då den oftast uppfattas som hånande/nedlåtande etc..

Alltså; om man inte avser att vara otrevlig eller hånande, nedlåtande, självgod etc. med sitt inlägg, så använder man den inte..
 
Sv: Border Collieägare

:smirk: = inte så trevlig smiley, då den oftast uppfattas som hånande/nedlåtande etc..

Alltså; om man inte avser att vara otrevlig eller hånande, nedlåtande, självgod etc. med sitt inlägg, så använder man den inte..

OOOps.
ber så mycket om ursäkt. Jag tyckte den var exakt lika som din i inläget ovan.... Har inte ens fallit mig in att man skulle vara nedlåtande i inläggen. Alla får ju tycka som dom vill, och det känns ju minst obahagligt om man törs skriva vad man vill, utan risk att bli ansatt av någon anan.
Men men, Jag får se till att ha glasögonen på mig, så kanske även jag ser dom små skillnaderna på smileysarna :) (Den var väl bara glad i alla fall?)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 635
Senast: ii-ssa
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 020
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp