M

MissNegativ

idag på terrängträningen kunde inte min häst stå still så han trampa runt på sina boots så ena gick sönder. funderar på att skaffa nya boots så det inte händer samma sak igen. just nu har jag neopren (+ konstläderutsida) boots med vanlig kardborre. nån som vet några som säljer lite mer hållbarare till ett rimligt pris?

Sv: boots

Jag använde alltid gummiboots på min ponny, eftersom de inte suger upp vatten alls. Det blir ju som att springa med tyngder på fötterna. Men min stor häst får skav av ALLT och nu har vi beställt skydd från www.picassoforhorses.se (fick fel storlek förut). Kommer inte ihåg vad bootsen kostade, men terrängen skydden var relativt billiga. Bootsen var jättemjuka i upp kanten, inget skav, och som en stor kloss på insidan så att det borde vara omöjligt för den att glida runt (vilka alla andra gör tycker jag). De andra terrängskydden verkade mycket bra de också..

Sv: boots

Min ena häst trampar gärna sönder sina boots.
då är det bara o köpa nya,
han får skav av gummi bootsen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 748
Senast: starcraft
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024
  • Secret Santa 2024