Haha! Jag är väldigt ohårig! Ska dock försöka bli av med terrängträningslukten...Dölja ulvlukten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Jag är väldigt ohårig! Ska dock försöka bli av med terrängträningslukten...Dölja ulvlukten?
Vad är det som är konstigt? Tycker du att det hade varit bättre att rösta på Ida när man typ rätt tydligt ser att hon slänger iväg en röst för att hon måste iväg? Tycker att det krävs lite mer för att misstänka en person ändå.
Vad tycker du det krävs för att misstänka någon i DL1?Vad är det som är konstigt? Tycker du att det hade varit bättre att rösta på Ida när man typ rätt tydligt ser att hon slänger iväg en röst för att hon måste iväg? Tycker att det krävs lite mer för att misstänka en person ändå.
Tror ni @TeamLundVer blivit käkad av en ulv?
helvete!I fought.. I fought back. You'd be proud.
Mirtai var Dr. Sweets
Natt DL 10:00
Dag DL 22:00
förstår det!Siarlärlingen
Typ den absolut sämsta att bli av med förutom möjligen ängeln.
Säger som jag sa nyss. Modigt av Q att sätta spiken i kistan för Mirtai och du kan skriva upp på en liten lapp att varenda liten röst på henne (och alla andra) kommer att granskas.
Jag funderar på hur du kunde veta att det var spiken i kistan innan resultatet?Modigt av q att sätta spiken i kistan för Mirtai tycker jag
Ja eftersom jag röstade på Mirtai och inte Ida så tyckte jag uppenbarligen att det krävdes mer än hennes röst för att jag skulle misstänka någon. Den hade ju knappt en teori.Vad tycker du det krävs för att misstänka någon i DL1?
Jag funderar på hur du kunde veta att det var spiken i kistan innan resultatet?
Jag kunde se ett möjligt scenario att det inte var det ( om Mirtai varit BM så hade hon haft en extra röst som kunnat gjort det lika och då hade ju BM rösten fällt avgörandet)
Kan det ha varit två goda mot varandra , Mirtai och Idahoe?
Funderar över de många uddarösterna i slutet, kan lika gärna vara goda som inte vill fälla avgörande som onda som vill låta goda lyncha goda sas.... Det har vi sett förut!
nope här har du faktiskt fel!Dessutom typiskt ond-Q spel att vänta till sista sekunden med rösten.
nope här har du faktiskt fel!
det är typiskt q-spel att i princip alltid rösta i sista minuten, oavsett roll!
Jaja, jag förstår hur du tänkerMäh, som god brukar du inte följa drev i DL1. Särskilt inte drev mot en god.
Jag tycker du verkar luden och det kommer bli svårt att tvätta bort de polisongerna iom att du medverkat till att ha ihjäl typ den enda som kunde tagit reda på hur det är
nej jag brukar vara misstänksam, vilket jag även var tidigare idag, då jag reagerade på de två snabba rösterna på Habina, du tycker inte att habina borde vara i lyan hon med då utifrån ditt resonemang?Mäh, som god brukar du inte följa drev i DL1. Särskilt inte drev mot en god.