Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Q har väl inte röstat på Idahoe? Det är ju tvärtom?Jag förstår hur Idahoe menar och tycker inte att quarter4evers röst på henne är särskilt bra, men quarter4ever kan precis lika gärna vara god för det. Så där vill jag inte lägga min röst idag.
Håller med dig där. Mirtais känns skummare än FiaMs men båda kom snabbt och det känns ju alltid lite sisådär..Ok ja det kan jag följa, jag är faktiskt inte särskilt misstänksam mot Idahoe, som jag skrev tidigare i min korta översikt, inte ens för hennes röst på mig
Mirtai håller jag med om däremot, har redan skrivit det när jag reflekterar över de två snabba rösterna på Habina, och troligen har FiaM inte sett Mirtais röst de kom upp ungefär samtidigt...
Iom att den får info som kanske inte framkommit i leken. Sen blir den ju inte lika kraftfull men en del kan den få/ge.
Mirtai menade jagVa?
Nu hänger jag inte med, vem har sämst teori? Mirtai eller Idahoe?
Gett upp i bemärkelsen att hon inte tror att det kommer gå att luras
Visserligen finns det inte mycket att ta på i denna lek men då tycker jag att @Idahoe s röst på Q är bättre än de två som hamnat på Habina. Jag tycker inte att det säger något om vilken sida hon är på när det är typ ganska självklart att mediet inte kan bli lurad..
bollen__ röstar på Mirtai
Jag tycker att Mirtais teori är skummare än FiaMs, varför skulle en ulv ge upp innan första DL speciellt när den inte haft några misstankar emot sig? Jag tycker också att den rösten är skummare än Idahoes röst eftersom det känns väldigt tydligt att Idahoe har bråttom och bara slänger in en röst. Hon kan såklart va ulv för det, men tycker inte man ska behöva åka ut för det..
Vad är det som är konstigt? Tycker du att det hade varit bättre att rösta på Ida när man typ rätt tydligt ser att hon slänger iväg en röst för att hon måste iväg? Tycker att det krävs lite mer för att misstänka en person ändå.cirkus röstar på bollen__
Konstigt resonemang runt Idahoe och hennes snabba röst på q. Röstar hellre i drev på Mirtai.
Dölja ulvlukten?Får jag gå och duscha nu? Luktar gammal disktrasa.