BONES (ulvlek)

Ok ja det kan jag följa, jag är faktiskt inte särskilt misstänksam mot Idahoe, som jag skrev tidigare i min korta översikt, inte ens för hennes röst på mig
Mirtai håller jag med om däremot, har redan skrivit det när jag reflekterar över de två snabba rösterna på Habina, och troligen har FiaM inte sett Mirtais röst de kom upp ungefär samtidigt...
Håller med dig där. Mirtais känns skummare än FiaMs men båda kom snabbt och det känns ju alltid lite sisådär..

Lobelia röstar på LenaH, det känns ulvigt att förstora upp mediets roll, som hon vill få det till att rollen är kraftfulla än den är och förvilla de goda.

Röstlista DL1 kl 22.00
21.24 Mirtai röstar på Habina
21.25 FiaM röstar på Habina
21.34 Idahoe röstar på Q
21.38 Snurrfian röstar på Idahoe
21.45Koppen röstar på Idahoe
21.46 Habina röstar på Mirtai

21.48 bollen__ röstar på Mirtai
21.48 Supersonic röstar på Mirtai

Habina 2
quarter4ever 1
Idahoe 2
Mirtai 3

LenaH röstar på Snurrfian för att hon hänger upp sig på att Idahoe tyckte mediumrollen var läskig innan hon (Ida alltså) fick klart för sig att avsändaren var känd.

Röstlista DL1 kl 22.00
21.34 Idahoe röstar på Q
21,38 Snurrfian röstar på Idahoe
21:45 Koppen röstar åå I dahoe
21:46 Habina röstar på Mirtai
21:48 bollen__ röstar på Mirtai
21:48 Supersonic röstar på Mirtai

21:54 Lobelia röstar på LenaH
21:56 LenaH röstar på Snurrfian

Habina 2
quarter4ever 1
Idahoe 2
Mirtai 3
LenaH 1
Snurrfian 1

Visserligen finns det inte mycket att ta på i denna lek men då tycker jag att @Idahoe s röst på Q är bättre än de två som hamnat på Habina. Jag tycker inte att det säger något om vilken sida hon är på när det är typ ganska självklart att mediet inte kan bli lurad..

bollen__ röstar på Mirtai

Jag tycker att Mirtais teori är skummare än FiaMs, varför skulle en ulv ge upp innan första DL speciellt när den inte haft några misstankar emot sig? Jag tycker också att den rösten är skummare än Idahoes röst eftersom det känns väldigt tydligt att Idahoe har bråttom och bara slänger in en röst. Hon kan såklart va ulv för det, men tycker inte man ska behöva åka ut för det..

cirkus röstar på bollen__

Konstigt resonemang runt Idahoe och hennes snabba röst på q. Röstar hellre i drev på Mirtai.

Jag har nog också reagerat mest på Mirtai idag faktiskt, det gjorde jag direkt och jag är medveten om att om jag har fel så kommer jag bli granskad för denna rösten också ,men det är det vettigaste jag kunnat komma med ur det som framkommit hittills
quarter4ever röstar på Mirtai
jag håller med om att formuleringen en ond som ger upp är mycket märklig, med detta magra utbud av inlägg
jag reagerade på den direkt och den står ut för mig fortfarande

Röstlista DL1 kl 22.00

21.34 Idahoe röstar på Q
21.56 LenaH röstar på Snurrfian
21.56 Mirtai ändrar sin röst till Idahoe
21.58 cirkus röstar på bollen__
21.58 quarter4ever röstar på Mirtai

Habina 1
quarter4ever 1
Idahoe 3
Mirtai 4
LenaH 1
Snurrfian 1
bollen__ 1

Röstlista DL1 kl 22.00
21.34 Idahoe röstar på Q

21:56 LenaH röstar på Snurrfian
21.56 Mirtai ändrar sin röst till Idahoe
21.58 cirkus röstar på bollen__
21.58 quarter4ever röstar på Mirtai

Habina 1
quarter4ever 1
Idahoe 3
Mirtai 4
LenaH 1
Snurrfian 1
bollen__1

cirkus röstar på bollen__

Konstigt resonemang runt Idahoe och hennes snabba röst på q. Röstar hellre i drev på Mirtai.
Vad är det som är konstigt? Tycker du att det hade varit bättre att rösta på Ida när man typ rätt tydligt ser att hon slänger iväg en röst för att hon måste iväg? Tycker att det krävs lite mer för att misstänka en person ändå.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 454
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar