BONES (ulvlek)

Nu är jag ju inte ond, men på vilket vis skulle en ond ge upp innan första DL. Det var en ytterst knepig teori...

jag håller faktiskt med om att det var en väldigt knepig teori - ge upp innan första DL? Frågan är om Mirtai hastar iväg en röst pga svajigt nät och det nästan är en förklädd bop? Eller om hon är mer listig än så - en ond som vill få med några goda mot en god habina? Och så kom rösten från FiaM precis efter.....gillart inte

Koppen röstar åå I dahoe

För jag känner att hon stryker medhårs till höger och vänster samtidigt som hon känns trygg i sig självt. Som om hon vet om att hon sitter safe

@FiaM hur tänker du när din röst nu visade sig bli en andra röst? Jag anar att det är som Q skriver att du inte hann se Mirtais röst men hur säker är du på att Habina är ulv?
Min tanke är typ :turd: för jag är inte alls säker på att Habina är ond. Hade jag vetat att det skulle bli en andra röst hade jag inte lagt den, får se om jag kan hitta någon annan att rösta på istället.

F*N! Just fått ett samtal att min pålle är blockhalt och måste rusa iväg till stallet och kolla :( Han slet av en sko rätt ordentligt under ridtur häromdan, så hoppas det inte är därifrån :(

Snabbröst utan något som helst innehåll bara för att inte bli utesluten pga missad röst. Ber om ursäkt!

Idahoe röstar på Q

För att hennes (för henne) ovanligt få antal inlägg kan tyda på att hon har en lya där hon kan skriva desto flera inlägg

(Förlåt Q, det enda jag kunde komma på i paniken just nu :( )

Du vet väl att Q sprutar inlägg i både lya och tråd - så det är ingenting jag skulle rösta utifrån.

Varför är hennes röst bättre?
Därför att jag tycker att hon är tydlig med att hon måste rösta nu och hittar inget annat. Hon hänger dessutom inte på Mirtai och FiaM. Säger inte att hon varken är ond eller god men jag tycker Mirtais teori om en ulv som gett upp är liksom..sämre.

jag håller faktiskt med om att det var en väldigt knepig teori - ge upp innan första DL? Frågan är om Mirtai hastar iväg en röst pga svajigt nät och det nästan är en förklädd bop? Eller om hon är mer listig än så - en ond som vill få med några goda mot en god habina? Och så kom rösten från FiaM precis efter.....gillart inte
Jag är också fundersam över rösterna på Habina men jag tror faktiskt inte @FiaM hade hunnit se @Mirtai s röst när hennes kom.

Jag tenderar att tycka att Mirtai är skummare där.

Därför att jag tycker att hon är tydlig med att hon måste rösta nu och hittar inget annat. Hon hänger dessutom inte på Mirtai och FiaM. Säger inte att hon varken är ond eller god men jag tycker Mirtais teori om en ulv som gett upp är liksom..sämre.
Det är ju typ en BOP i princip..

Jag förstår hur Idahoe menar och tycker inte att quarter4evers röst på henne är särskilt bra, men quarter4ever kan precis lika gärna vara god för det. Så där vill jag inte lägga min röst idag.

FiaM verkar inte riktigt förstå varför mediet har svårt att bli lurad, men jag vet inte om det gör henne ond för det. Däremot tycker jag mirtai är konstig, som lägger fram teorin att jag är en ond som gett upp. Varför skulle en ond ge upp i första dl? Jag tycker det låter som något en ond kan häva ur sig och sedan komma på att det kanske inte var så smart formulerat...

Habina röstar på Mirtai

Då jag tycker att hon har betett sig mest ulvigt av alla idag.

Jag håller med du där, du formulerade bättre.

Hoppla! Kom just hem och hade glömt leken. :o
Tur att ingen skrivit något av värde direkt, mindre tur att ingen skrivit nåt blunderaktigt... :banghead:

Vad gäller mediet tycker jag det är en kul roll som dels gör att döda spelare får vara med lite till, dels så kan det i praktiken bli som en extra siare och det gör inget heller! :p Kryddan är ju just om en ond lyckas förvirra saker och ting vilket gör leken lite mer dynamisk.

Hur kan den bli som en extra siare?
jag ser inte riktigt de scenariorna framför mig?

bollen__ röstar på Mirtai

Jag tycker att Mirtais teori är skummare än FiaMs, varför skulle en ulv ge upp innan första DL speciellt när den inte haft några misstankar emot sig? Jag tycker också att den rösten är skummare än Idahoes röst eftersom det känns väldigt tydligt att Idahoe har bråttom och bara slänger in en röst. Hon kan såklart va ulv för det, men tycker inte man ska behöva åka ut för det..

Alltså jag har ont om tid nu, klängig övertrött unge så jag får dra till med en röst tyvärr.

Supersonic röstar på Mirtai

För hennes konstiga resonemang om en ulv sin gett upp innan första DL.

Ok ja det kan jag följa, jag är faktiskt inte särskilt misstänksam mot Idahoe, som jag skrev tidigare i min korta översikt, inte ens för hennes röst på mig
Mirtai håller jag med om däremot, har redan skrivit det när jag reflekterar över de två snabba rösterna på Habina, och troligen har FiaM inte sett Mirtais röst de kom upp ungefär samtidigt...

Va?
Nu hänger jag inte med, vem har sämst teori? Mirtai eller Idahoe?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 454
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar