Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om att det är bra att den onda spionen är svagare än vad den hade kunnat vara. Däremot skulle jag nog inte våga säga att de onda inte kan lura mediet, även om de får det svårare att göra det när mediet vet om det är en ond eller god som meningen kommer ifrån.Men alltså? Jag som trodde jag skulle mötas av en wall of text och så hann jag läsa ikapp mig på en minut.
Instämmer med att det inte hänt så mycket, mer än att det klarlagts lite om rollerna. Vilket är bra, ffa att onda spionen inte var så kraftfull ändå och att det verkar som att onda inte kan lura mediet.
Har hittat hit men ögonen går i kors så jag får lägga in mig mer imorgon känner jag.
Har en småtting med feber och som är väldigt mammig men jag ska göra mitt bästa för att kunna vara med och leka
Instämmer!Håller med om att det är bra att den onda spionen är svagare än vad den hade kunnat vara. Däremot skulle jag nog inte våga säga att de onda inte kan lura mediet, även om de får det svårare att göra det när mediet vet om det är en ond eller god som meningen kommer ifrån.
Men alltså? Jag som trodde jag skulle mötas av en wall of text och så hann jag läsa ikapp mig på en minut.
Instämmer med att det inte hänt så mycket, mer än att det klarlagts lite om rollerna. Vilket är bra, ffa att onda spionen inte var så kraftfull ändå och att det verkar som att onda inte kan lura mediet.
Borde inte @LenaH s försök att vara @Snurrfian vara mysko också i så fall?Det här är väl det mest skumma man kan hitta
Supersonic vill lägga in sig, är det för att hon är psykopaten?
Håller med om att det är bra att den onda spionen är svagare än vad den hade kunnat vara. Däremot skulle jag nog inte våga säga att de onda inte kan lura mediet, även om de får det svårare att göra det när mediet vet om det är en ond eller god som meningen kommer ifrån.
Fast om jag är medium och vet att du är ulv (för att du rök i lynchen) och så får jag ett meddelande som säger "FiaM tycker att Mirtai är skum". På vilket vis kan jag bli lurad då?
Okej, men såhär efter LLs svar känns det som om mediets kraft faktiskt är mindre läskig än vad jag förut tyckte (alltså att risken att bli lurad vore väldigt stor om både onda och goda dött och man inte fick veta vem som skickade.). Även att onda spionen bara får lottad info känns ju betryggande.
I övrigt verkar inte mycket ha hänt, mer än den vanliga diskussionen om hur olika roller funkar. Även jag återkommer senare ikväll
hm har jag väl visst detEller att @quarter4ever inte nått 20 inlägg ens än?
Hållet med om Q, har för mig att LenaH och Snurrfian brukar hitta på bus så där reagerade jag inte så mycket...Borde inte @LenaH s försök att vara @Snurrfian vara mysko också i så fall?
Eller att @quarter4ever inte nått 20 inlägg ens än?
1. bollen__ verkar leksugen i trådstarten, men fick en urusel start på morgonen då hon blev väckt i förtid av störande grannbarn. Varit med och diskuterat BM rollen både med mig och SS, i övrigt har det inte kommit något från henne som jag reagerar på . bollen__ är neutral för mig för stunden
2. Habina Verkar vara ett fan av "Bones" troligen mest för att hon dregglar över David Boreanaz Snabb att fråga om psykopaten och lyan känner till varandra, innan rollerna kommit ut. Pratar lite om gamla lekar och övrig OT, kommer in och verkar lätt frustrerad över den magra mängden inlägg att sondera i. Noterar att onda spionen inte verkar så kraftfull ändå, och att det verkar svårare att lura mediumet för de onda än hon tydligen trott innan
Behöver se mer av Habina, men får stå som neutral så länge
3. supersonic Frågar mycket om mediumets funktion, spionen- hur mycket info den får och hur borgmästaren fungerar, och verkar till slut greppat det. Inget konstigt med frågor eftersom hon är ganska ny, så för mig är SS neutral tills vidare
4. quarter4ever det är ju jag!
5. cirkus hittat leken och därefter bara kunnat kommentera att hon är upptagen med annat idag, så går inte att ha någon uppfattning om henne så här långt
6. Idahoe Med igår kväll noterar min och LenaHs dialog om ändrade inlägg samt att vi skulle göra ett race om flest inlägg verkar dock uppskatta om mängden inlägg kan hållas på rimlig nivå, Verkar orolig för att mediumet kan bli lurad av döda onda om deras rad lottas till denna. tycker sedan att mediumets kraft blir lite mindre läskig , förtydligar att det hade med risken att bli lurad av döda onda att göra, men en anings konstigt med benämningen "läskig"- men inte tillräckligt för att jag ska bli misstänksam mot henne just nu. neutral för stunden
7. FiaM har hittat leken och fann det roande att Snurrfian tappat någon timme och att LenaH försökt göra en moderatorswap på (kapa) snurrfians konto. Verkar ha problem att hitta något att teoria om, inte ens OT finner hon något som sticker ut. Hm ja det är svårt att teoria på lite inlägg där håller jag med, FiaM är neutral så länge Tillägg: hon kommenterar att det är bra att onda spionen inte verkar så stark man först kunnat trott samt att hon tror att en död ond fortfarande kan lura mediumet, men att det blir svårare iom att denne får veta vem som meddelandet kommer ifrån.
8. Snurrfian var på kräftskiva igår och tappade bort några timmar, hittar inget som gör henne klokare inför kvällens röstning, mycket anonym hittills så går inte att säga något om henne för stunden
9. LenaH Startade starkt igår med flera inlägg som får mig att fundera på om FF följdes av LF?
Skriver själv att hon är understimulerad igår och nog kommer vara sitt vanliga laidback idag igen, och mycket riktigt det har inte kommit ett enda inlägg från henne än idag, Vill se mer av LenaH för att kunna tycka något om henne
10. Koppen hittat leken men tycker att det inte hänt så mycket och ska återkomma, går inte att bedömma på de få inläggen
11.Lobelia Hittade leken tidigt i morse och noterar att vissa försöker vinna inläggen, samt frågar LL vad som är att anse är en mening . i övrigt inte skrivit något mera, så behöver se mer av Lobelia för att kunna säga något om henne
12. Mirtai har internetproblem i övrigt har hon inte skrivit mer än att hon hittat hit, ännu en som inte går att säga varken bu eller bä om så här långt . Tillägg: verkar hitta en konstighet i SS autokorrect att det skulle syfta på psykopaten
du jämför med det som någon just skrev att en ulvs god/ondförklaringar kan stötas och blötas till att betyda lite vad som egentligen?För att du inte vet om det är sant eller inte?
Du vet ju inte om den döda ulven skriver så bara för att du ska tro att hon luras eller inte
För att du inte vet om det är sant eller inte?
Du vet ju inte om den döda ulven skriver så bara för att du ska tro att hon luras eller inte
Mitt internet är minst sagt svajigt så jag passar på att rösta.
Mirtai röstar på Habina
Reagerar på hennes analys runt mediet och huruvida den kan bli lurad eller inte. En ond som gett upp?
tror det hamnar under avdelningen hint, så det vågar jag inte...Du glömde skriva att du är superdupermegadunderfantastisktgod.Mycket misstänkt!