jag har inga befogenheter eller kunskaper till sådant fulspel...Du får vara lite på liksom! Hitta en kompis som vill dela med sig av sitt lösenord (eller hacka dig in @Snurrfian ) och sen är det bara att köra!!
Borde jag ha OT-färg nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inga befogenheter eller kunskaper till sådant fulspel...Du får vara lite på liksom! Hitta en kompis som vill dela med sig av sitt lösenord (eller hacka dig in @Snurrfian ) och sen är det bara att köra!!
Borde jag ha OT-färg nu?
what!Du ändrade medan jag skrev! Ulv!
Du skrev nåt om att du inte fick vara med först.what!
ahDu skrev nåt om att du inte fick vara med först.
Äh, jag kör ju OT-färg.ah
ja det stämmer men meningen med det hela var inget annorlunda egentligen
utan mer att jag inte har nån att byta nick med
vilket jag tyckte var fuffens..
Insåg att formuleringen var olycklig och ändrade den väääldigt snabbt pga av det.
så snabbt att du inte ens lyckades fånga den på citat
Och jag erkänner den för att ingen ska få för sig nåt annat!
Bara att sätta igång. Det finns 10 säsonger att seQ verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm...
Jag har sett pilot-promon, blev inte jättemycket klokare men det verkar ju "typ" vara en blandning av NCIS och Sherlock - och de har jag ju sett!
Jag är tyvärr ingen stayer på den fronten... Jag är bara understimulerad just ikväll och behöver hålla tankarna borta. Förhoppningsvis går det över så jag kan återgå till min vanliga laidback-stil.Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm...
Och så postades föregående inlägg innan jag var klar såklart, men för att slippa debatten om ändrade inlägg så fortsätter jag på ett nytt.Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm...
Jag har sett pilot-promon, blev inte jättemycket klokare men det verkar ju "typ" vara en blandning av NCIS och Sherlock - och de har jag ju sett!
Har hittat hit men ögonen går i kors så jag får lägga in mig mer imorgon känner jag.
Har en småtting med feber och som är väldigt mammig men jag ska göra mitt bästa för att kunna vara med och leka
Vi som inte alltid kan leka på heltid är glada för det Fatta ångesten i de lekar när man kommer in ett par timmar innan DL och har 3-400 olästa inlägg plus att det hela tiden fylls på!Jag är tyvärr ingen stayer på den fronten... Jag är bara understimulerad just ikväll och behöver hålla tankarna borta. Förhoppningsvis går det över så jag kan återgå till min vanliga laidback-stil.
Haha, been there osv!Vi som inte alltid kan leka på heltid är glada för det Fatta ångesten i de lekar när man kommer in ett par timmar innan DL och har 3-400 olästa inlägg plus att det hela tiden fylls på!
Och så postades föregående inlägg innan jag var klar såklart, men för att slippa debatten om ändrade inlägg så fortsätter jag på ett nytt.
Hur funkar mediet, får det en ledtråd från varje döing då eller en slumpad? Försöker komma ihåg om jag spelat med det förut, men det var isåfall lääänge sen.
Nu ska jag sova. Godnatt på er!
hmOch så postades föregående inlägg innan jag var klar såklart, men för att slippa debatten om ändrade inlägg så fortsätter jag på ett nytt.
Hur funkar mediet, får det en ledtråd från varje döing då eller en slumpad? Försöker komma ihåg om jag spelat med det förut, men det var isåfall lääänge sen.
Nu ska jag sova. Godnatt på er!
Dr. Temperence Brennan "Bones" (Medium) Är en speciellt känslig person som kan uppfatta budskap från de döda. En gång per speldygn kan mediet få ledtrådar från döda spelare genom visioner eller drömmar. Mediet väljer alltså själv om denna vill
veta något inför en lynchning, eller inför ulvanätterna. Visionen eller drömmen kommer till mediet vid respektive deadline.
Precis som du skriver så kommer alla döda få lägga meddelanden och så kottar jag vilket mediet kommer fåhm
enligt beskrivningen både i lekstarten ( tillika samma i beskrivningen i anmälningstråden står det så här)
vad jag vet har jag bara spelat med medium en gång tidigare och den gången så fick alla döda lägga meddelanden i "säcken" som sedan LL lottade mellan en rad för mediumet att ta del av-
@TeamLundVer hur har du tänkt dig denna gången?
bara för tydlighetens skullQ verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm...
gillar att du hittat lekenHar hittat hit men ögonen går i kors så jag får lägga in mig mer imorgon känner jag.
Har en småtting med feber och som är väldigt mammig men jag ska göra mitt bästa för att kunna vara med och leka