Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår hur du tänker. Men å andra sidan så ingår ju barnen i familjen och om det ska vara ett förhållande som fungerar i längden så förutsätter det att relationen mellan barn och en ny partner är välfungerande. Sen om man vill kalla det för extramamma, bonusmamma eller "extra vuxen i familjen" kan ju handla om ordval. (och det kan ju dessutom vara en mer eller mindre framtvingad kommentar genom ledande frågor från produktionen, vilket kan göra att ordvalet inte blir som man tänkt sig)Fick lite kräkkänsla när jon-krista började säga att han hoppades att hon skulle kunna fyllla rollen som extramamma åt hans barn...wtf... hade det varit jag hade jag dragit långt åt andra hållet...
Vill minnas att det nämndes (eller fanns nån skylt) med namnet på stället precis när de anlände dit.Vad är det för ställe Elin och hennes kille är på? Med egen liten pool utanför sviten.
Jag missade det men det kanske finns på hemsidan alt Insta.Vill minnas att det nämndes (eller fanns nån skylt) med namnet på stället precis när de anlände dit.
The Lodge. Tyvärr ingen egen pool dock. Ser bara ut så när de filmar.Vad är det för ställe Elin och hennes kille är på? Med egen liten pool utanför sviten.
Tack! Men va, egen pool var ju grejen...The Lodge. Tyvärr ingen egen pool dock. Ser bara ut så när de filmar.
Tyvärr! Den är oftast full med folk som dessutom kan titta in i sviten.Tack! Men va, egen pool var ju grejen...