Bonde söker fru 2022

Jag har tittat ikapp ett gäng avsnitt i kväll och jag hoppas det händer mer framöver, för det är rätt slätstruket hittills.
Håller med om vad ni övriga sagt om det märkliga med en ung kille från australien. Men det kanske klarnar senare?
 
Fick lite kräkkänsla när jon-krista började säga att han hoppades att hon skulle kunna fyllla rollen som extramamma åt hans barn...wtf... hade det varit jag hade jag dragit långt åt andra hållet...
 
Fick lite kräkkänsla när jon-krista började säga att han hoppades att hon skulle kunna fyllla rollen som extramamma åt hans barn...wtf... hade det varit jag hade jag dragit långt åt andra hållet...
Jag förstår hur du tänker. Men å andra sidan så ingår ju barnen i familjen och om det ska vara ett förhållande som fungerar i längden så förutsätter det att relationen mellan barn och en ny partner är välfungerande. Sen om man vill kalla det för extramamma, bonusmamma eller "extra vuxen i familjen" kan ju handla om ordval. (och det kan ju dessutom vara en mer eller mindre framtvingad kommentar genom ledande frågor från produktionen, vilket kan göra att ordvalet inte blir som man tänkt sig)
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
385
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp