Bonde söker fru 2022

Jag har tittat ikapp ett gäng avsnitt i kväll och jag hoppas det händer mer framöver, för det är rätt slätstruket hittills.
Håller med om vad ni övriga sagt om det märkliga med en ung kille från australien. Men det kanske klarnar senare?

Fick lite kräkkänsla när jon-krista började säga att han hoppades att hon skulle kunna fyllla rollen som extramamma åt hans barn...wtf... hade det varit jag hade jag dragit långt åt andra hållet...

Fick lite kräkkänsla när jon-krista började säga att han hoppades att hon skulle kunna fyllla rollen som extramamma åt hans barn...wtf... hade det varit jag hade jag dragit långt åt andra hållet...
Jag förstår hur du tänker. Men å andra sidan så ingår ju barnen i familjen och om det ska vara ett förhållande som fungerar i längden så förutsätter det att relationen mellan barn och en ny partner är välfungerande. Sen om man vill kalla det för extramamma, bonusmamma eller "extra vuxen i familjen" kan ju handla om ordval. (och det kan ju dessutom vara en mer eller mindre framtvingad kommentar genom ledande frågor från produktionen, vilket kan göra att ordvalet inte blir som man tänkt sig)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
92
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hur väl kände Göran och Katrin varandra innan de sågs i Bonde söker fru 2024 egentligen? Nu avslöjar han sanningen – efter att ett rykte...
Svar
0
· Visningar
220
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?