Bonde söker fru 2022

Nej, men alltså... en 20-åring som inte verkar varken blyg eller bangen söker en blivande fru som ska bilda ett liv med han på en farm i Australien och måste vara med i Bonde söker Fru :cautious:
Känns som ett pr-jippo för att få "yngre publik" :meh::down:
Hänger inte alls med men får som sagt uppdatera mig nära vecka 😅
Jag menar, är det den med svenska bönder som bor utomlands?

Nu har jag sett första avsnittet! Instämmer i att det var trist att man inte fick se avsnittet med breven, visades det alltså inte alls eller bara på tv?

Gillar Jon-Krista hittills och tyckte det blev lite konstigt med han från Australien… hur blir det sen lixom? Ska de bo på gården här eller där under sommaren?

Är det INGEN på Buke som följer Bonde söker fru i år???
Jag som aldrig lyckats pricka det när det sänds och inte riktigt prioriterar att kolla ikapp på play saknar uppdateringarna! :angel::D

Är det INGEN på Buke som följer Bonde söker fru i år???
Jag som aldrig lyckats pricka det när det sänds och inte riktigt prioriterar att kolla ikapp på play saknar uppdateringarna! :angel::D
Näää, jag har som inte fastnat för denna säsong, vet inte varför men sätter igång ett avsnitt och så vips så gör jag något annat?

Jag kollar också, men tycker att det är lite händelselöst. Möjligtvis att det kanske skulle kunna bli någon form av drama hos renskötaren, men i övrigt så känns den här säsongen lite blek.

Jag tittar, och jag tycker att det är en mysig säsong än så länge. Köper inte heller riktigt konceptet med en 20-åring som snart ska tillbaka till Australien, men jag brukar ändå tycka att det skaver näe väldigt unga personer är med.

Jag tittar, och jag tycker att det är en mysig säsong än så länge. Köper inte heller riktigt konceptet med en 20-åring som snart ska tillbaka till Australien, men jag brukar ändå tycka att det skaver näe väldigt unga personer är med.
Håller med!

Jaha, nu har jag tittat på veckans avsnitt där alla skulle ta bort någon (utan att spoila för mycket).
Men min undran gäller den rödhåriga hos J-K, varför framställs hon så trist i programmet? Eller är hon bara blyg? Eller jagar tv4 något som kan uppfattas avvikande och förstorar det "fel", jag fattar verkligen inte.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
92
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hur väl kände Göran och Katrin varandra innan de sågs i Bonde söker fru 2024 egentligen? Nu avslöjar han sanningen – efter att ett rykte...
Svar
0
· Visningar
220
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka