Ja tyvärr, vart lite kajko i mitt huvud när de inte gjorde som vanligtEller hur?! Visst saknades väl det avsnittet??
Eller med tanke på introt, så är det kanske ett nytt koncept igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tyvärr, vart lite kajko i mitt huvud när de inte gjorde som vanligtEller hur?! Visst saknades väl det avsnittet??
Eller med tanke på introt, så är det kanske ett nytt koncept igen
Nääää, tycker att det är dötrist! Helnöjd med att de skippade det.Avsnittet när de får breven är ju typ det bästa, så synd att de frångick det i år
Nej, men alltså... en 20-åring som inte verkar varken blyg eller bangen söker en blivande fru som ska bilda ett liv med han på en farm i Australien och måste vara med i Bonde söker FruÄr det alltså bonde söker fru-utomlands som vi tittar på?!
/nollkoll
Hänger inte alls med men får som sagt uppdatera mig nära veckaNej, men alltså... en 20-åring som inte verkar varken blyg eller bangen söker en blivande fru som ska bilda ett liv med han på en farm i Australien och måste vara med i Bonde söker Fru
Känns som ett pr-jippo för att få "yngre publik"
Jahaaa! Gud så förvirrandeNope. Det är bara en av deltagarna som är från Australien... Rörigt, javisst
Nej, det är den "vanliga". De har dock slängt in en australienska bonde som råkar bo i Sverige 1 år. Han pratar alltså engelska och bor bara tillfälligt i landet.Hänger inte alls med men får som sagt uppdatera mig nära vecka
Jag menar, är det den med svenska bönder som bor utomlands?
Det börjar klarna, tackNej, det är den "vanliga". De har dock slängt in en australienska bonde som råkar bo i Sverige 1 år. Han pratar alltså engelska och bor bara tillfälligt i landet.
Det måste väl vara på en gård i Sverige de ska vara. Kompisens? Jag tror inte ens att han äger en egen gård i Australien ännu?hur blir det sen lixom? Ska de bo på gården här eller där under sommaren?
Nej just det, det sa han ju! Känns ju som det kan bli lite märkligt med… ska kompisen också bo där?Det måste väl vara på en gård i Sverige de ska vara. Kompisens? Jag tror inte ens att han äger en egen gård i Australien ännu?
Näää, jag har som inte fastnat för denna säsong, vet inte varför men sätter igång ett avsnitt och så vips så gör jag något annat?Är det INGEN på Buke som följer Bonde söker fru i år???
Jag som aldrig lyckats pricka det när det sänds och inte riktigt prioriterar att kolla ikapp på play saknar uppdateringarna!
Är det INGEN på Buke som följer Bonde söker fru i år???
Jag som aldrig lyckats pricka det när det sänds och inte riktigt prioriterar att kolla ikapp på play saknar uppdateringarna!
Håller med!Jag tittar, och jag tycker att det är en mysig säsong än så länge. Köper inte heller riktigt konceptet med en 20-åring som snart ska tillbaka till Australien, men jag brukar ändå tycka att det skaver näe väldigt unga personer är med.