Bonde söker fru 2022

Nej, men alltså... en 20-åring som inte verkar varken blyg eller bangen söker en blivande fru som ska bilda ett liv med han på en farm i Australien och måste vara med i Bonde söker Fru :cautious:
Känns som ett pr-jippo för att få "yngre publik" :meh::down:
Hänger inte alls med men får som sagt uppdatera mig nära vecka 😅
Jag menar, är det den med svenska bönder som bor utomlands?
 
Nu har jag sett första avsnittet! Instämmer i att det var trist att man inte fick se avsnittet med breven, visades det alltså inte alls eller bara på tv?

Gillar Jon-Krista hittills och tyckte det blev lite konstigt med han från Australien… hur blir det sen lixom? Ska de bo på gården här eller där under sommaren?
 
Är det INGEN på Buke som följer Bonde söker fru i år???
Jag som aldrig lyckats pricka det när det sänds och inte riktigt prioriterar att kolla ikapp på play saknar uppdateringarna! :angel::D
 
Är det INGEN på Buke som följer Bonde söker fru i år???
Jag som aldrig lyckats pricka det när det sänds och inte riktigt prioriterar att kolla ikapp på play saknar uppdateringarna! :angel::D
Näää, jag har som inte fastnat för denna säsong, vet inte varför men sätter igång ett avsnitt och så vips så gör jag något annat?
 
Jag kollar också, men tycker att det är lite händelselöst. Möjligtvis att det kanske skulle kunna bli någon form av drama hos renskötaren, men i övrigt så känns den här säsongen lite blek.
 
Jag tittar, och jag tycker att det är en mysig säsong än så länge. Köper inte heller riktigt konceptet med en 20-åring som snart ska tillbaka till Australien, men jag brukar ändå tycka att det skaver näe väldigt unga personer är med.
 
Jag tittar, och jag tycker att det är en mysig säsong än så länge. Köper inte heller riktigt konceptet med en 20-åring som snart ska tillbaka till Australien, men jag brukar ändå tycka att det skaver näe väldigt unga personer är med.
Håller med!
 
Jaha, nu har jag tittat på veckans avsnitt där alla skulle ta bort någon (utan att spoila för mycket).
Men min undran gäller den rödhåriga hos J-K, varför framställs hon så trist i programmet? Eller är hon bara blyg? Eller jagar tv4 något som kan uppfattas avvikande och förstorar det "fel", jag fattar verkligen inte.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
385
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp