Bonde söker fru 2017

Men vart är Marcus?!? (Har precis kollat första)

Undrar detsamma. Satt och störde mig hela avsnittet på att ingen av bonusbönderna var med, när de gjort sånt pådrag av det innan. Den unga killen verkar ju få sin förklaring nästa vecka, men Marcus? Nån som minns vilken av de andra han var kompis med?

Missade gårdagens avsnitt så ska se det på tv4 play ikväll.

Men jag hängde inte alls med i förra upplägget på förra. Vilka ska följas i tv och vilka ska följas på nätet? Känner mig helt förvirrad.

Vår gissning här hemma är att Fredrik (?) kommer hoppa av i nästa vecka eftersom han inte verkade vara superförtjust i sina tjejer och att det är då Marcus kommer in i bilden.

För övrigt gör ju det i så fall, tillsammans med Leonoras avhopp, att gruppen blir ännu mer homogen :banghead:. Hur svårt kan det vara att låta bli att välja fyra ganska unga killar, utan ta lite bredd på det? (Okej, de försökte ju i år, men ändå.)

Nu har jag och skäms-ugglan kollat på del 2... skäms-ugglan fick jobba en hel del :crazy: Fast det brukar han få göra på speed-dejtingen :angel:

Håller med dig @Kiwifrukt - och tänk om du får rätt i känslan av Fredrik och dom tar in Marcus istället, då blir det värre än värst O_o:banghead:
Jag tror att Fredrik bara vill träffa "glömt namnet", men hon som såg bra ut och också hade varit singel i 10 år. Dom hade "giftas-tycke" :up:

Nu har jag och skäms-ugglan kollat på del 2... skäms-ugglan fick jobba en hel del :crazy: Fast det brukar han få göra på speed-dejtingen :angel:

Håller med dig @Kiwifrukt - och tänk om du får rätt i känslan av Fredrik och dom tar in Marcus istället, då blir det värre än värst O_o:banghead:
Jag tror att Fredrik bara vill träffa "glömt namnet", men hon som såg bra ut och också hade varit singel i 10 år. Dom hade "giftas-tycke" :up:

Tyckte också att Fredrik passade med henne.

Vår gissning här hemma är att Fredrik (?) kommer hoppa av i nästa vecka eftersom han inte verkade vara superförtjust i sina tjejer och att det är då Marcus kommer in i bilden.

För övrigt gör ju det i så fall, tillsammans med Leonoras avhopp, att gruppen blir ännu mer homogen :banghead:. Hur svårt kan det vara att låta bli att välja fyra ganska unga killar, utan ta lite bredd på det? (Okej, de försökte ju i år, men ändå.)

samma gissning som jag har :)

Jaha, nu har jag kollat på "Kärlek åt alla" också. Tycker att det är en strålande idé av tv4 att göra ett program av de andra bönderna också :up:
Men ni som har tittat på det, jag fick en känsla av att en till av Therese dejting-killar har varit med förr men jag kan inte placera han :confused:

Sen var ju en av Fredriks dejt-tjejer en som varit med förr, hos Peter (som jag blev glad att Peter valde bort :o)...

Jaha, nu har jag kollat på "Kärlek åt alla" också. Tycker att det är en strålande idé av tv4 att göra ett program av de andra bönderna också :up:
Men ni som har tittat på det, jag fick en känsla av att en till av Therese dejting-killar har varit med förr men jag kan inte placera han :confused:

Sen var ju en av Fredriks dejt-tjejer en som varit med förr, hos Peter (som jag blev glad att Peter valde bort :o)...
En av Therese killar var med hos hon islandshästbonden förra året, men fick inte följa med till gården. Kanske är han du tänker på? :)

Spolier

Nu har jag snokat i flashbacktråden och det verkar som Jörgen och Therese får ihop det. Så det är kanske där bonusbonde två kommer in?
:)

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göran Lindström, westernryttaren från ”Bonde söker fru”, har kommit fram till ett beslut. Han ska sälja flera av hästarna på sin gård.
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
208
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka