Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vart är Marcus?!? (Har precis kollat första)
Tror de träffats innan, men oj vad stelt det kändes... Säkert tv-teamet som propsat på att de skulle kyssas sådär pang påDet lesbiska paret hade väl träffats innan inspelningen? Var väl inte första gången de sågs nu?
Kändes så himla konstigt med kyssen! De måste ju träffats innan.Tror de träffats innan, men oj vad stelt det kändes... Säkert tv-teamet som propsat på att de skulle kyssas sådär pang på
Verkligen! Det är så mycket skämskudde i det här programmet, det är väl lite av charmen ocksåKändes så himla konstigt med kyssen! De måste ju träffats innan.
Nya "bonusbonden" tv4 tog in eftersom en av bönderna redan funnit sin kärlekVem är Joacim?! Jag såg bara lite på slutet.
Jag misstänkte att det var så!Nya "bonusbonden" tv4 tog in eftersom en av bönderna redan funnit sin kärlek. Han är spannmålsbonde och jagar (?), annars vet jag inget om honom alls
Nu har jag och skäms-ugglan kollat på del 2... skäms-ugglan fick jobba en hel delFast det brukar han få göra på speed-dejtingen
Håller med dig @Kiwifrukt - och tänk om du får rätt i känslan av Fredrik och dom tar in Marcus istället, då blir det värre än värst
Jag tror att Fredrik bara vill träffa "glömt namnet", men hon som såg bra ut och också hade varit singel i 10 år. Dom hade "giftas-tycke"![]()
Vår gissning här hemma är att Fredrik (?) kommer hoppa av i nästa vecka eftersom han inte verkade vara superförtjust i sina tjejer och att det är då Marcus kommer in i bilden.
För övrigt gör ju det i så fall, tillsammans med Leonoras avhopp, att gruppen blir ännu mer homogen. Hur svårt kan det vara att låta bli att välja fyra ganska unga killar, utan ta lite bredd på det? (Okej, de försökte ju i år, men ändå.)
En av Therese killar var med hos hon islandshästbonden förra året, men fick inte följa med till gården. Kanske är han du tänker på?Jaha, nu har jag kollat på "Kärlek åt alla" också. Tycker att det är en strålande idé av tv4 att göra ett program av de andra bönderna också
Men ni som har tittat på det, jag fick en känsla av att en till av Therese dejting-killar har varit med förr men jag kan inte placera han
Sen var ju en av Fredriks dejt-tjejer en som varit med förr, hos Peter (som jag blev glad att Peter valde bort)...
Kunde du inte ha skrivit det som en spoiler?!Nu har jag snokat i flashbacktråden och det verkar som Jörgen och Therese får ihop det. Så det är kanske där bonusbonde tre kommer in?![]()