Kunde du inte ha skrivit det som en spoiler?!
Så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kunde du inte ha skrivit det som en spoiler?!
Så tror jag också på, jag tycker dom var himla rara ihop.Jag tror att Fredrik bara vill träffa "glömt namnet", men hon som såg bra ut och också hade varit singel i 10 år. Dom hade "giftas-tycke"![]()
Åh, jag tänkte samma!Liselotte och Dennis tippar jag på![]()
Håller verkligen med! Skolboksexempel på hur man INTE ska göra och sen den där kommentaren efter var verkligen grädden på mosetOch nu har jag kollar ”kärlek åt alla” FY FAN rent utsagt säger jag om Jörgens agerande. Osnyggt skött och så den sunkiga kommentaren om att han vill ha en tjej som ör lite mer tightVidrigt alltså!.
Och nu har jag kollar ”kärlek åt alla” FY FAN rent utsagt säger jag om Jörgens agerande. Osnyggt skött och så den sunkiga kommentaren om att han vill ha en tjej som ör lite mer tightVidrigt alltså!
Ja, jag hade valt tjejen han skickade hem före honom - alla dagar i veckanFör han verkar ju vara så socialt kompetent och tight i kroppen liksom![]()
Jag tyckte att det var en tjej hon satt med sp måste ju vara Lenora eller vad hon hette, jättetråkigt tycker jag för hon verkar fantastisk och den enda jag är intresserad av att följa av de som blev valda!
Jag kan verkligen inte förstå varför de valde bort den gulliga killen med håret som fick så många brev? Honom vill jag följa! Istället måste vi följa Dennis som var en EXAKT KOPIA av Erik från förra året?! De ser likadana ut, pratar likadant och vill båda ha en "sprallig och glad tjej" vilket är det mest störiga någon kan säga att den vill ha. Jag ogillar honom redan.
Så trött på killar som beskriver sin drömtjej som "glad o sprallig". Typ Joakim i dagens avsnitt "viktigast är att hon har nära till skratt", samtidigt som hon gärna ska vara självständig+ha egna intressen+ vara "hemma när man kommer hem på kvällen".."sprallig och glad tjej" det blir väl inte bonnigare än så
![]()