"Härliga tjejer" är ett betydligt värre uttryck tycker jag, utlöser omedelbar kräkreflex.![]()
Stackars män. Inte ens komplimanger går hem hos pk nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Härliga tjejer" är ett betydligt värre uttryck tycker jag, utlöser omedelbar kräkreflex.![]()
Stackars män. Inte ens komplimanger går hem hos pk nu
Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Om du är seriös, alltså? Svårt att avgöra.
Vad FÅR man säga då enligt dig som inte ger kräkreflex?
@Miran är det för att det är klichéartad eller är det själva uttrycket?
Jag får inga som helst negativa associationer från härliga tjejer så jag är genuint nyfiken.
Vad hade varit ett bättre uttryck? Ett gäng fantastiska tjejer?
Jag tänkte detsamma.En sak jag tänkte på med Johan och hans val (som kanske bara jag tänker på eftersom jag har kass självkänsla, men ändå) var att han valde Moa först och hon sa nej. Sen valde han ändå fyra tjejer efter det, men en av dem måste han ju ha valt hastigt och lustigt där och då i stunden för att Moa sa nej? Det är ju säkert klippt så att det ska se ut som om han inte fick någon betänketid alls, men som tjej (i det här fallet) hade jag nog tänkt lite på att är jag här för att han ville, eller för att Moa ville hem?
Jag tänkte detsamma.
Sen undrade jag om tv4 har klippt eller ej i hans val och om Johan valde i turordning eller ej... jag veeeet att jag låter cynisk, men samtidigt så vet jag ju att tv4 klipper lite som dom vill för att få tittarsiffror![]()
tycker Anders växer för varje vecka.
Det är en av brevskrivarna.AndersVem är det? Var det inte bara Therese, Wille, Erik och Jörgen?
![]()