bolltokig hund!!!!

Sv: bolltokig hund!!!!

jag tycker bara den filmen är sååå härlig!! snacka om att ingenting är omöjligt - bara man har viljan!!
:love: :love:
å så nöjd den ser ut efteråt..:rofl:
 
Sv: bolltokig hund!!!!

Och så påstår folk att Amstaff inte har nån kamplust jisses vilka ärtor.

Hunden gör ju allt bara för o få bollen det är det som kallas kamplust o slita så där bara för en sån sak. Skön hund men man ska veta vad man har i kopplet.
 
Sv: bolltokig hund!!!!

absolut!! och självklart är det kamp i dom, det är ju bara dumt och blint att förneka det. det är bättre å inse det så man kan ha det i baktanken när man fostrar och tränar sin hund.
det är ju skrämmande med folk som inte har nån aning o vad dom har i kopplet...

men hunden på filmen är verkligen störtskön - även om han har en väldig lust att få tag i bollen. men han gör det verkligen på ett roligt sätt..
 
Sv: bolltokig hund!!!!

Det var ju nån i en annan tråd som tala om för mig att Amstaff inte hade nån kamplust hmm
 
Sv: bolltokig hund!!!!

jag har väl inte sagt det. jag har aldrig ens yttrat mig om att en amstaff inte har kamplust här på buke..
 
Sv: bolltokig hund!!!!

Haha härlig jycke :banana:

PIRU: Hehe finns det sånt folk? :p inget fel på amstaff.. men nog finns det kamp i dom nog ^^

Men härlig film i allmänhet :p
 
Sv: bolltokig hund!!!!

PIRU: Hehe finns det sånt folk? :p inget fel på amstaff.. men nog finns det kamp i dom nog ^^

ja det är tragiskt att så många förnekar vad dom egentligen har för hund.
jag tycker det är en underbar ras på "alla" sätt och vis, men jag är väl medveten om att det är kamplust i dem och det önskar jag att alla ägare var.. :crazy: då skulle vi för hoppningsvis slippa alla otäcka rubriker.

men egentligen - varför inför man inte lag på munkorg på dessa raser? det kanske inte går i praktiken, emn det borde ju gå att tänkas på? jag skulle inte ha något emot om det var lag på munkorg. vet att det är svårt att klassa kamphundarna, men nån slags klassning borde de ju gå att göra(sen om dom råkar ta med en ras som många anser inte är kamphund, men som vart inblandad i många överfall, så är det väl inte hela världen om den har munkorg??). då slipper man ju tjafset om rasförbud osv..

bara en tanke.. vad tycker ni?? eller ännu bättre, ägarlicens på att få äga hund.
 
Sv: bolltokig hund!!!!

Vilken skön film!! Snacka om smidig hund dessutom.

Mina två hade bara stått på backen, gnällt och undrat när jag skulle ta ner bollen åt dem. Men så är mina lite bortskämda kanske. ;)
 

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: MJLee
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp