• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tovig
  • Startdatum Startdatum
T

Tovig

Skulle gärna vilja veta lite grann om Bol Elden, ngn som har träffat honom live? Hur är han i psyket (snäll och social lr motsatsen?)? Ngn som har en avkomma?

Sv: Bol Elden

Har inte träffat hingsten, men har haft att göra med en avkomma.
Nytorps Kongen, som var väldigt tacksam att hålla på med, i alla fall som treåring då jag träffade och körde honom sist.

Kongen till vänster
castorokongen.jpg

Hm, såg ju inte alls dum ut! :)
Du råkar inte veta hur hög den här avkomman är?

Jadu, har intre träffat hästen sen förra våren...
Kan höra mig för med ägaren när jag träffar henne igen (vilket kan dröja).
Men bilden är taget för ganska precis ett år sen då han var treåring.
Hingsten brevid honom ligger på 155 i mankhöjd... Inte för att det är så mycket till hjälp kanske då han förmodligen vuxit en del sen dess ;)

Nå, men om den andre ligger på 1.55 så kan ju "Kongen" inte vara mkt mindre... Och inte om han dessutom växt sen dess! :)
Funderade lite.. Är det bildvinkeln som spökar, eller är "Kongen" trång fram eller bak, eller både och? :confused:

Måste då säga att hingsten bredvid är jätte-jätte-snygg! :D

Oj, ärligt talat så har jag ingen aning...
Nog kan det kanske vara vinkeln som spökar, men jag är uselt på att avgöra sådant.
Hade ingen bra bild på benställningen framifrån, men om du PM:ar en e-mailadress till mig så kan jag skicka de bilder jag har.

Jo, visst är han... 18 år gammal på bilden ;)

Hej!
Jag har träffat Bolen.
Han är en mycket trevlig och sympatisk hingst.
Inget att anmärka på.
Han var rätt stor, perfekt halsansättning, fina ben.
Vacker!
Jag kommer att betäcka mitt sto med honom nu våren-07.

Bild:

b11.jpg

b22.jpg

Li

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 855
Senast: lilstar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?