Bokstäver på körbana?

misan

Trådstartare
Bokstäverna på en "vanlig ridbana" hittar jag, men på en 40x80, blir det då annorlunda eller är det bara att man inte brukar märka ut t ex D och G? Jag har nog räknat ut vart de ska vara, tror jag, men det hade varit intressant att veta om jag kommer köra rätt :D Vart hittar man det??

Sv: Bokstäver på körbana?

Titta i TR V som du hittar på Svenska Ridsportförbundets hemsida under körning där hittar du allt vad gäller dressyrbanor bokstäver, mått mm

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 998
Senast: MML
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka