Bokcirkel i Växjötrakten?

Papayan

Trådstartare
Någon som är intresserad av att vara med och starta upp en bokcirkel för att träffas då och då för att fika och prata om böckerna som vi läst? Själv bor jag i Växjö och vore kanon om ni bodde i trakten. :) Vore skoj om någon delar intresset av att plöja böcker ;)
 
Sv: Bokcirkel i Växjötrakten?

Åh det hade jag gillat! Men jag bor i Stenstorp (Falköping).. Lite väl långt bort. Om någon Skaraborgare vill göra samma sak är jag på! Då får jag dessutom nytta av min kakbakmani ;)
 
Sv: Bokcirkel i Växjötrakten?

Ah det var ju typsikt att du inte bodde närmre! Vilket plus med din kakbakmani, det hade man inte tackat nej till ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 692
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 213
Senast: Mabuse
·
Hundträning Jag har snubblat över den här grenen när jag satt och läste om kraven för att få utbilda sin hund till räddningshund. Tycker det verkar...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: inverterad
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 915
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp