Boka båtresa på nätet, när betalar man?

MissFideli

Trådstartare
Jag och katterna ska åka till Finland i november, och jag kollar på båtresor. Men när betalar man? Om jag bokar nu på nätet, betalar jag nu också eller gör man det närmare?
 
Sv: Boka båtresa på nätet, när betalar man?

Du kan betala bums med kort eller i kassan när du hämtar biljetterna.
 
Sv: Boka båtresa på nätet, när betalar man?

Det beror väl på företaget som säljer resan - står det ingenting om det på bokningssidan? Man brukar väl kunna välja att betala direkt eller få det på faktura (har ingen erfarenhet av Finlandsresebokningar men bred sådan av att handla på nätet.)?
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 383
Senast: Lingon
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 752
Senast: sjoberga
·
Relationer Inspirerad av ett poddavsnitt som tog upp ämnet och chockad över vad folk kan göra i sin snålhet - vad är det snålaste ni varit med om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
15 948
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
870
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp