Bok om körning?

D

daysi

Tänkte köpa Elisabeth Hjortvids bok om körning (har hennes distansbok - super)! Distansboken fick jag dock beställa via hennes egna e-mail - vet ni om det gäller även för boken om körning? Har ej kvar e-mailen och hittar inget när jag söker på nätet....

Vet ni annars någon annan bra bok för nybörjare, vad gäller utrustning och körning?

Sv: Bok om körning?

Hej!

Elisabeth Hjortvids bok "Att köra häst" är jättebra!
Annars tror jag Peter Ericsson har gjort några böcker men jag har inte fått tag på dom nånstans så man kunnat kika i :(

Mvh Lisa

Sv: Bok om körning?

Kan rekommendera Anders Erikssons häften "Utrusta hästen för körning" och "Inkörning och skolkörning". De är mycket bra och kostar runt en hundring st. Det finns även ett häfte om tömkörning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 632
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 321
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 863
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka