Bok att fylla i. "mitt första år"

ljusslinga

Trådstartare
Hej hej.
Jag letar efter en bok som jag sett ute i handeln för ett bra tag sen. Har letat men kan inte hitta den. Det är en bok som man själv skriver i och klistrar in bilder. Liknar en bebisbok väldigt mycket och är superrolig för den som har köpt en valp. Någon som har boken eller vet vad den heter alt. finns att köpa?

Sv: Bok att fylla i. "mitt första år"

Jag har en på norska som du kan få mot porto!

har du det? helst ska den väll vara på svenska, men vad heter den och vem är författaren?

inte de jag tänkte på men nu är den iaf beställd :)
Tackar och bockar

Ah, du menar den som är vit/beige/rosa typ och rätt stor?

De flesta bokaffärer här i sthlm har den. Ville köpa en sån själv när jag såg den, men då hade jag ingen valp, och när jag väl fick valp så glömde jag bort den:o

Synd, för den är så otroligt söt och det är en kul grej helt enkelt.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 756
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Annique
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 570
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka