Böja på halsen ??? ;S

Sv: Böja på halsen ??? ;S

har läst en del inlägg och det verkar som en stor allmän uppfattning om att hjälpmedel är ett tvång för hästen. hmm... vi vet ju alla att hjälpmedlet ridspöt inte ska missbrukas det vill säga slå hästen, unge för samma saker gäller för många andra hjälpmedel också, används det på rätt sätt så kan det hjälpa. givetvis finns det många lösningar på ett problem och samma passar inte alla.
 
Sv: Böja på halsen ??? ;S

Ja, just det. Men jag vill inte använda snodd för jag har aldrig gjort det förr. Jag vill inte göra så nått går snett, tyvärr!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 678
Senast: Anonymisten
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 604
Senast: Stergo
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
4 267
Senast: Åsa A
·
Träning Hej, Förslag på alternativ träning för ett 12-årigt dressyrponnysto som är lite för smart för sitt eget bästa. Hon går 2-3 dressyrpass i...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: JenIng
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp