Böja på halsen ??? ;S

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Idrus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 805
Sv: Böja på halsen ??? ;S

har läst en del inlägg och det verkar som en stor allmän uppfattning om att hjälpmedel är ett tvång för hästen. hmm... vi vet ju alla att hjälpmedlet ridspöt inte ska missbrukas det vill säga slå hästen, unge för samma saker gäller för många andra hjälpmedel också, används det på rätt sätt så kan det hjälpa. givetvis finns det många lösningar på ett problem och samma passar inte alla.

Sv: Böja på halsen ??? ;S

Ja, just det. Men jag vill inte använda snodd för jag har aldrig gjort det förr. Jag vill inte göra så nått går snett, tyvärr!

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 612
Senast: Liten
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 563
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 307
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 699
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Utemöbler
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur