Wille
Trådstartare
Jag inser att jag sitter i en helt omöjlig sits. Det finns ingen lösning på något alls. Jag kan inte bo här för jag har inte råd med bil. Jag kan inte bo i stan för jag har inte råd och står heller inte ut med miljön i stan. Jag kommer också få ge upp allt jag lever för. Jag kan inte hyra ett hus i stan heller för jag har inte råd och vantrivs när jag inte får göra som jag vill. Och klarar inte av miljön där heller för det kommer vara fullt med folk, ljud och lukter. Jag kan inte åka kommunalt och kommer att vara begränsad till vart jag kan klara av att gå, d.v.s. max 2 km hemifrån. Kollade idag om jag kunde köpa en moppe för att åtminstone kunna ta mig till och från affären men en moppe kostar runt tiotusen. Klarar inte att cykla den sträckan p.g.a. att jag får ont i handleder, händer och bak och kan få panik.Är det något särskilt som gör att måendet är extra tungt idag?
Kollade idag på lss-boende. Det var ju ett boendestöd som tyckte jag skulle bo på ett sådant ställe. Lyckades inte hitta pris men är antagligen för dyrt. Och så finns det inget att göra. Det enda som står är att det finns tv, restauranger nära och annat jag tycker är fullständigt ointressant. Ingen egen trädgård.
Det ser så jävla mörkt ut.
Vet inte hur mitt liv ska bli meningsfullt och funktionellt igen. Tror inte det är möjligt alls faktiskt.