Boende på Strömsholm

J

justamazing

Jag ska gå ridinstruktörsutbildningen level 2 på Strömsholm nu i höst så jag "får" min diplomering. Till er andra som gått där tidigare; kan ni tipsa om annat billigare boende än skolans alternativ? Som trebarnsmamma, ägare till 5 hästar och flera hundar villa etc, etc....måste jag leva lågbudgetvarianten under mina studier! Vad tror ni om att bo i egen husvagn? ;)
Ni som gått där och delat rum, hur tycker ni att det har funkat? Skriv och berätta! Härlig sommar på er!!!!:rofl:

Sv: Boende på Strömsholm

Vet inte HUR billigt du behöver men när jag var där hyrde jag en lgh i Kolbäck av något bostadsbolag i Hallstahammar. Minns inte vad de hette men typ det största kommunala. De har studentlägenheter för jättebilligt. Tror hyran för en tvåa var runt 2000kr. Delade den sen med en kursare.

Jazzmuseét finns något som heter också och de hyr ut rum som jag tror är väldigt billigt också, det är närmre också även om Kolbäck funkade bra.

Tack för tipsen! Ska kolla upp dem!

Gå gymnasiet där.;)
Det som många gör här är att dela lägenheter, tex 2pers på en etta eller 6 st(:angel:) i en 4.
Blir billigare på det sättet:p
Lediga lägenheter kan man hitta på hallstahem men det kräver att man står först i kön av de som vill ha lägenheten för att få den och det e ofta många som vill ha dem.Det är nog lättare att få nån i kolbäck eftersom de flesta vill ha de som ligger vid strömsholm(cykelavstånd).
Husvagn blir nog kallt...:angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 631
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 191
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Efter en riktigt dålig period i livet med att inte veta vad jag ska göra med livet och tänker jag försöka satsa på ridlärare level 2...
Svar
7
· Visningar
2 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka