Boende nära Flyinge?

WBanna

Trådstartare
Jag ska ner till Flyinge på Championatet och behöver boende för två personer. Har ni några bra tips på vart man kan bo? Det måste vara i närheten av Flyinge, så att jag har nära till min häst som står uppstallad på tävlingsplatsen. Kommer att åka ner tisdagen den 30 september och sen åker vi hem senast på söndagen den 5 oktober. Jag har googlat, men har inte hittat något, så jag är glad för alla tips jag kan få.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 980
Senast: Whoever
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 807
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar