Blup-sidans tävlingsresultat

Mitrolle

Trådstartare
Jag har funderat på detta ett tag så nu tänkte jag se om det är någon som har koll på det här med tävlingsresultaten som redovisas på Blup-sidan.

Det är ju uppdelat i tre kategorier; antal placeringar i lätt, medelsvår och svår klass.

Jag fattar ju givetvis hur det fungerar med dressyr där klasserna heter Lätt, Msv osv men hur funkar det där med hoppningen där man har höjder?
Vad är lätt nivå, medelsvår osv. Var går gränsen för vad som rapporteras in?

Är det någon viss nivå hästen måste upp på innan resultatet redovisas där? Många hästar tävlar ju lokalt ca 1 m med placeringar men kanske aldrig kommer längre, det är inget som syns där antar jag.

Sv: Blup-sidans tävlingsresultat

kl.

men när uppdateras de där egentligen? är väl fortfarande bara fram till 2007 som visas...

Sv: Blup-sidans tävlingsresultat

Tack för svaret! Så man går alltså efter det gamla systemet där.

Liknande trådar

Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 709
Senast: Habina
·
Avel Jag försöker följa med i diskussionerna om svensk avel, försöker lära mig av de som kan (de som hållit på länge) med avel. Har förstått...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 915
Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 611
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka