Blöta hundar

Sv: Blöta hundar

Vad söt!:love:

Här är mitt monster
P1010050.jpg

P1010052.jpg

På sista bliden ser han verkligen bedjande ut : "snälla matte har du inte plågat mig färdigt än?"

En av mina jaktgolden - Boogie - tränar vattenapportering och är på ingång i full fart;)
boogie_inlev_speed_close_5sept07.jpg

... och så här såg hon ut efteråt:love:
boogie_huvud_original_5sept07.jpg

Haha.. Sista bilden var ju bara för skön:rofl:

Vems bild? Om du menar min med den dykande hunden så ja =). Hon hämtar upp stenar på botten. Min lilla pudel blev frusterad när han såg att hon fick upp alla stenar så han ställde sig bredvid henne och grävde i vattnet och stack ner huvudet en gång. Han har ALDRIG gjort om det hahaha. Han såg så skräckslagen ut när han kom upp hahah

Nu får man äntligen bada i havet igen!
Lite färska bilder på Mythos:

15064750.jpg

15064751.jpg

15064752.jpg

Det syns visserligen inte att han är nybadad och blöt, men det syns att vi försökte torka honom.
Tyvärr tyckte kiera att hon skulle hjälpa till och så här blev resultatet.

nybadad repro

kiera och repro

Dom är väldigt duktiga på att leka pajasar dom där!

Ville bara tala om att min dobbis, han står på sina bakben upp till halsen med sina framtassar fisförnämnt framför sig, när jag skulle bada med honom första gången i sjön.

Vattnet gick upp till axlarna på mig, 158 cm lång är jag. Vovven är mer än 2 år.:rofl::D:p

Hade han kunnat och fått hade han hoppat upp på mina axlar och suttit som ungarna gör när de är SMÅ. Kan ni tänka er hur det såg ut då???:rofl::angel:

Liknande trådar

Gnägg Är det någon som har bild på en sån? :) Funderar på om det är nåt sånt min lille ponny är... Eller någon som har nån annan idé om vad...
2
Svar
27
· Visningar
4 988
Senast: lil-sis
·
Utrustning Hej! Hittade ingen ny Sadellistan-tråd, bara nr 2 som är låst, och har sökt, och sökt, och sökt, utan att finna. ;) Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 145
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 807
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 344
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka