Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ätliga blommor är jag inte så bra på, men gräslök, timjan och oregano är goda kryddväxter. Man kan ju kombinera kryddor med snygga oätliga blommor också.
zassoo: tack! är så glad att jag hittade de perfekta blommorna med en gång!
Ätbara blommor finns de massor av! I senaste äntligen hemma (tror jag de va) planterade han ju några lila blommor som är ätliga (kan inte minnas namnet nu) sen kan du äta penser rosblad och en rad andra växter. SJälvklart har jag tappat namnen på flera nu bara för jag hittade dne här tråden
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Trädgård & Växter Var på en plantagen idag och såg denna blomma (Cineraria Senetti), så häftigt starkt blålila färg 😍
Fotot luras inte, nästan så att...
Trädgård & Växter Kikade in på Plantagen vid bergianska trädgården idag (igår), jag blev lite förvånad över att det inte var så farligt dyrt som jag hade...