Blommor på balkongen

Sv: Blommor på balkongen

Ätliga blommor är jag inte så bra på, men gräslök, timjan och oregano är goda kryddväxter. Man kan ju kombinera kryddor med snygga oätliga blommor också.

zassoo: tack! är så glad att jag hittade de perfekta blommorna med en gång!

Sv: Blommor på balkongen

Ätbara blommor finns de massor av! I senaste äntligen hemma (tror jag de va) planterade han ju några lila blommor som är ätliga (kan inte minnas namnet nu) sen kan du äta penser rosblad och en rad andra växter. SJälvklart har jag tappat namnen på flera nu bara för jag hittade dne här tråden :(

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
428
Senast: Unafraid
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 117
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?
  • Selenbrist