zassoo
Trådstartare
Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad kanske?). I början var det litegrann bara, men när det bara blev mer och mer under julen hörde jag av mig till BM. Hon rådde mig att byta sort så jag fick en tid i veckan och vi kom fram till att jag skulle testa minipiller. Började äta dem i torsdags.
Men nu bara fortsätter det och blir snarare mer än mindre. Måste ha tampong eller binda och i natt var jag tvungen att gå upp och byta. Visst att det bara gått fyra dagar sedan bytet men hur länge kan man vänta sig att det ska ta? Säg inte tre månader
Nej men allvarligt, man ska väl inte behöva ha som mens i flera veckor?
Jag har tyvärr migrän med aura så de flesta piller går bort och spiral vill jag verkligen inte sätta in så det finns inte så mycket alternativ kvar. Så funkar inte minipiller får jag sluta och så blir det skydd vid behov så att säga.
Erfarenheter?
Men nu bara fortsätter det och blir snarare mer än mindre. Måste ha tampong eller binda och i natt var jag tvungen att gå upp och byta. Visst att det bara gått fyra dagar sedan bytet men hur länge kan man vänta sig att det ska ta? Säg inte tre månader
Nej men allvarligt, man ska väl inte behöva ha som mens i flera veckor?
Jag har tyvärr migrän med aura så de flesta piller går bort och spiral vill jag verkligen inte sätta in så det finns inte så mycket alternativ kvar. Så funkar inte minipiller får jag sluta och så blir det skydd vid behov så att säga.
Erfarenheter?