Blödning på dräktigt sto!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare TwiggyM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 9 228
Sv: Blödning på dräktigt sto!

haha, det är faktiskt många djur som onanerar!

apor är ett praktexempel! de parar sig öfta och jag har även sett dem göra orala utövanden på varann!

alltså en hona som sög av hannen! haha kompisen fick det på film, men det är dålig kvalite...

kan gissa om vi blev förvånade!! haha.

Det där har jag aldrig hört talas om. et vore nåt! :D

:rofl: ja jag höll på smälla av när jag insåg det men det är tydligen väldigt vanligt att ston gör så, speciellt lite äldre ston som har varit betäckta. Kan inte klandra dom....:angel::D

haha, det är faktiskt många djur som onanerar!

apor är ett praktexempel! de parar sig öfta och jag har även sett dem göra orala utövanden på varann!

alltså en hona som sög av hannen! haha kompisen fick det på film, men det är dålig kvalite...

kan gissa om vi blev förvånade!! haha.

:rofl::rofl::rofl:

Dålig kvalite???????:mad:

Nu ska du inte prata skit om min filmkamera minsan:mad::D!

Men fy! inte kunde jag tro mina ögon när jag såg det:eek:, och när hannen tryckte ner honan var det verkligen barnförbjudet...:o

:rofl::rofl:

det jag menar är att vi inte stod så bra till med kameran, och jag har för mig att du zoomade just då, men att zoomen inte kom riktigt till rätt ställe? kommer jag ihåg fel?

lägg ut filmen! haha! men man ser ju mkt bättre när det är på riktigt, så är det ju alltid! men jäklar vad kul det var att se!:D:o

*kl*
Våra tjurar brukar ta sig ett och annat "luftjuck" när det inte finns några villiga kossor att nypa till, snacka om att dom ser töntiga ut när dom står och juckar på ingenting :D

Nja.. så dåligt blev det inte, alltså det är ingen tvekan om vad dom styr med om man säger så:D

Har absolut ingen anning om hur man lägger upp filmer, har pricis
lärt mig lägga upp bilder..
så vänta ett halvår till så kanske den kommer då, hehe!:D

Hm...min hingst kom lös en dag och gjorde sitt bästa för att sätta på vår valack :crazy:

Det uppskattades INTE av valacken!

:rofl: tror jag det..... Tja homosexualitet är inte heller ovanligt bland djur.

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 310
Senast: Lisa2014
·
Avel Har ett dräktigt sto med ca 100 dagar kvar till fölning. Hennes andra dräktighet, men inget levande föl. Den första (2012) slutade med...
2
Svar
21
· Visningar
4 914
Avel Mitt 4-års sto fölade igår vid lunchtid och fick ett fint hingstföl e Balou du Rouet. Fölningen gick bra och fölisen mår jättebra och...
2
Svar
24
· Visningar
6 511
Senast: prallan
·
Avel Som rubriken lyder: UL:ade mitt sto i onsdags, kunde ej själv närvara men fick skrivet papper på att hon var dräktig med fosterblåsa 2...
2
Svar
21
· Visningar
4 633
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka