Sv: Blödde vid verkning, vad anser ni?
Hur vet du att det är fakta?? Den enda fakta du delgett är att du går helt på hörsägen, andrahands information och främst delger din "väns" egen kunskap (eller brist på kunskap) i ämnet.
Ord står mot ord och att inträda som vittne för sin vän brukar i 90% leda till att man bör väga hur vänskapen ska tolkas.
Naturligtvis är det "som du förstår" viktigt att det finns ett dokument som styrker utförarens hantverksutförande med utbildning ansvarsförsäkring ex ex.
Du undviker trots påpekande att svara på detta förhållande,,
Jag har fakta. Hovslagaren tog för djupt på vänster fram, och även på två andra hovar. Det är fakta, det är inte hörsägen. Och det är det tråden handlar om. Jag har ju "ett vittne" - ägaren.
Sen om hovslagaren ska anmälas, om han har ansvarsförsäkring eller ej osv, det hör ju inte riktigt hit då ägaren/jag ville ha råd i det "akuta" läget om hur hon skulle hantera det.
Jag förstår verkligen inte hur du kan anse att jag har gjort fel i mitt agerande, eller hur jag skulle kunna bli dömd för detta.
Hur vet du att det är fakta?? Den enda fakta du delgett är att du går helt på hörsägen, andrahands information och främst delger din "väns" egen kunskap (eller brist på kunskap) i ämnet.
Ord står mot ord och att inträda som vittne för sin vän brukar i 90% leda till att man bör väga hur vänskapen ska tolkas.
Naturligtvis är det "som du förstår" viktigt att det finns ett dokument som styrker utförarens hantverksutförande med utbildning ansvarsförsäkring ex ex.
Du undviker trots påpekande att svara på detta förhållande,,