blivit prickigare i huden?!

H

Helenaa

Jag har en Dansk-Svensk gårdshund, som är i toppform. men han har blivit så himla prickig i huden, han har alltid varit lite prickig, men alltså nu, han har blivit jätte prickig? på magen, "under sidan" är det normalt ?
Mvh Helena
 
Sv: blivit prickigare i huden?!

Jag har en Dansk-Svensk gårdshund, som är i toppform. men han har blivit så himla prickig i huden, han har alltid varit lite prickig, men alltså nu, han har blivit jätte prickig? på magen, "under sidan" är det normalt ?
Mvh Helena

våran lilla tjej är nu 11 månder och har gått från helvit kropp till något som liknar en dalmatiner i huden.
Det är helt normalt
 
Sv: blivit prickigare i huden?!

Okej :) Man blir ju lite orolig, för det har ju kommit nu och han är 4 år :P
 
Sv: blivit prickigare i huden?!

Våran D/S har också fått lite mer prickar på undersidan av magen osv. Det är inte helt ovanligt
 
Sv: blivit prickigare i huden?!

Hihi, ja så blir det... sen kan det växa ut små svarta/bruna hårstrån där sen ;)
Jag har en DSG som är 7månader och hon va så vit o fin, endast brun i annsiktet och två svarta fläckar. Men nu blir det mer och mer prickar... :smirk:

//Mimmi
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 071
Senast: linnsan
·
Övr. Hund När ni är redo att köpa hund, hur gör ni? Själv har jag kontaktat några olika uppfödare för att fråga lite i allmänhet och om deras...
2
Svar
27
· Visningar
2 330
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 652
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp