Blir lite depp på WRAS

L

lill_sessan

Jag provade att logga in med mitt gamla lösenord det funkade inte.
Då fick jag en snilleblixt och tänkte att man kanske var tvungen att hämta ett nytt nu när de gjort om sidan såpass mycket.

Fyllde i det där formuläret som skulle göra att lösenordet skickas till mig via mejlen.
Men har jag fått något?
Nej det har jag inte och nu har jag väntat i lite mer än en månad.

Någon som har förslag på vad jag kan göra?

Jo, jag VET.
Jag har väntat på mitt lösenord sen i September :crazy: :mad: :devil:

Har ni kollat med er klubb så att de har lämnat uppgifter om er till WRAS, för annars funkar det inte....
Mystiskt dock lill-sessan om du haft ett gammalt lösenord som nu inte funkar :confused:
för mig var det inga problem att använda samma som till förra portalen.
Jag vet att de vill ha 6 siffror av medlemmarnas personnummer numera, förut räckte det med födelseår, om det kan ha med saken att göra?

Tyckte också det var mysko att inte mitt gamla funka... men men får väl helt enkelt fråga mig fram till saker...

Nu kan jag nog inte längre få mitt lösenord för jag inte gått med i någon klubb än...
men som föregånedne talare så försökte jag också i höstas men tänkte för en månad sen att de kanske inte funka så jag provade igen... Men då kanske de ville vänta tills jag betalt medlemskap i någon klubb...
nä usch blir bara förvirrad själv..

Ja själva tanken med lösenord måste väl vara att organisationen det skall gynna medlemmar :confused:

Monke :)

Jo tänkte inte på att jag inte betalat i år men tyckte det var konstigt att jag inte fick något förra året då...

Jag oxå,

är medlem i en ny reg. klubb som ansluten.
Har väntat i 2månader på mitt lösenorder.
Har tom gått in senare o begärt igen men inget kommer.
Mycket dåligt.

Det verkar som det inte är någon riktig ordning på hemsidan.
Den är väl inte uppdaterad speciellt ofta?
Jag har inte heller fått något lösenord...

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 882
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 459
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 494
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar