Blir fan tokig på det här

Modig_Korn

Trådstartare
Finns det något sätt i värden man kan stänga av msn vibbarna? Hatar de mer än mycket annat här i världen (gravt i lands problem) men kan man få det att sluta? Hata hata hata hata
 
Sv: Blir fan tokig på det här

Åååh HÅLLER MED!! De är skitjobbiga.. TYVÄRR säger jag emot mig själv för jag använder dom när jag vill vara lite extrra jobbig på kompisar.. men blir irriterad när jag får en själv! BORT BORT BORT!

SÅ fram med svaret n som vet!
 
Sv: Blir fan tokig på det här

Verktyg -> Alternativ, välj Meddelanden i vänsterkanten, kryssa ur "Tillåt mig att skicka och ta emot vibbar". Borde funka.

/Ida
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 536
Senast: Elo
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 790
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp