Status
Stängd för vidare inlägg.

Fiorano

Trådstartare
Jag har en "wild´n crazy" idé som jag är sugen på att genomföra. Jag får min nya sadel i veckan och är sugen på att sätta mitt namn bak på sadeln i sånna där blingade bokstäver diverse hoppryttare har på pannbandet. Vad tror ni om det? Jag har bara två bokstäver i namnet, så det blir ju inte jättemaffigt.

(vill poängtera att jag vill ha dressyrryttares åsikter och därmed lagt tråden här)

Sv: Blingnamn

Kul att alla är så positiva! Får sadeln imorgon (en Prestige Venus) och ska då genast bege mig till Stallshoppen och köpa bling! Återkommer givetvis med bilder!

Då är det ju bara ännu roligare om det liksom är ur mode.. och ingen annan har det..

Hur kul är det om ett år att ha bling då?

Bokstäverna fästs på ett läderband som sen i sin tur fästs med två små nubb på bakvalvet. Om jag tröttnar och tar bort så blir det pyttesmå märken, som om det hade suttit en mässingbricka.

Bokstäverna fästs på ett läderband som sen i sin tur fästs med två små nubb på bakvalvet. Om jag tröttnar och tar bort så blir det pyttesmå märken, som om det hade suttit en mässingbricka.

läste inte så noga, läste nu hur du skulle göra. Spännande att se hur det kommer att se ut. Kanske skapar en ny tränd, så ska alla ha det sen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kusen min har en utprovad Tekna S-line dressyr, köpte den i vintras en känner just nu att jag ångrar valet lite grann att jag köpte en...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Har just fått den hel drös ( okej kanske inte direkt .. ) med sadlar hemlånade som skall passa min ponny! Trots att vi har...
Svar
11
· Visningar
5 195
Senast: Glimris
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: sthu
·
Utrustning Jag har lånat en sadel som jag är sugen på att köpa. Jag har tidigare ridit i sadeln fast på en annan häst och jag sitter så otroligt...
Svar
7
· Visningar
1 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka